piątek, 8 maja 2015

150 postów!!


Na naszym blogu ukazało się już 150 postów, a piszemy go dopiero od końca grudnia, czyli ok. 4-5 miesięcy. Dziękujemy naszym czytelnikom, gdyby nie wy nie miałybyśmy motywacji dalej prowadzić bloga i pewnie przestałybyśmy go pisać po kilkunastu postach. Dziękujemy za każdy komentarz (dobry i zły) zostawiony pod postem. Dziękujemy także naszym fanom, którzy regularnie odwiedzają bloga i komentują każdy post. To właśnie dla takich jak Zwariowana należą się szczególne podziękowania.

Bardzo dziękujemy!!!!!!!!!

33 komentarze:

  1. Podziękowania należą się Wam, ponieważ gdybyście nie publikowały to by nie było czego komentować, prawda?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie spróbowałam sposobu ale niewiem czy sie uda i jak znaleźć syrenę ? ile macie lat bo ja 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wierzyć, że się uda! Ja też mam 12 ☺. Myślę, że jeśli będziesz wystarczająco mocno wierzyć to napewno ci się kiedyś uda (:. Ja jeszcze nie jestem syreną, ale bardzo bym chciała nią być. (A i nie przejmuj się jak nie wyjdzie (:)

      Usuń
    2. Tez mam 12 ;) Kocham syreny i bardzo chciałabym nia być...wypróbowalam juz 2 sposoby i wierze,że w końcu się uda...:)

      Usuń
    3. http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/03/pierwsze-wypyniecie-w-gab-oceanumorza.html
      Wyżej masz link do postu, w którym m. in. tłumaczymy jak znaleźć Ławice.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha bardzo smieszny ten blog. Sio z blogosfery!!! Zasmiecacie ja tylko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie:) kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię reklam -_-

      Usuń
    2. Jesteście ! Więc nadal żyjecie .Niewiem jak mam żyć Bez waszego bloga.Raczej oceny wystawione......... Więc może wrucicie do bloga , a jak nie to nieusuwajcie go. Tyler miłych wspomnień :):)

      Usuń
  7. Dodacie zdjęcia swoich ogonów? Jestem ciekawa jakie mają kolory. :) Ja mam niebieski takii ciemny a wy???
    -Wisienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html
      Tutaj tłumaczymy dlaczego nie pokażemy swoich ogonów :)

      Usuń
  8. Kiedy kolejny post kocham waszego bloga tu od kilku miesięcy niema postów.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://bezuzyteczna.pl/tak-wygladala-martwa-syrena-218532 <- to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Ja na 100% nie doszłabym do takiej ilości postów! Jeszcze raz gratuluje.
    Pozdro Z.S

    OdpowiedzUsuń
  11. posuchajcie dzisiaj pelnia i nie budzcie we mnie nadzieji jak to klamstwo to sie przyznajcie chodzi oto ze sie interesujeci ale prosze jesli to klamstwo to niebudujcie wemnie nadzieji wrzuccie zdjecia ogonow i jak uzywacie moc a jak nie jestescie syrenami to powiedzcie mam nadzieje ze albo sie przyznacie albo pokarzecie ogony i moce prosze nie fotomontarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html
      W tym poście jest wszystko wyjaśnione ;)
      Trixy236

      Usuń
  12. O tym, dlaczego nie pokażemy ogonów możecie przeczytać tutaj:
    http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html
    o istnieniu syren możecie poczytać tutaj:
    http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/search/label/Istnienie%20syren

    OdpowiedzUsuń
  13. syreny na pewno ale niewiem czy wy nimi jestescie istnieja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteśmy nimi. O tym, dlaczego nie pokażemy ogonów możesz przeczytać tutaj:
      http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html

      Usuń
  14. sorki za to wszystko :( ;( nie przerywajcie bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednak żyjecie:)Kiedy dodacie kolejnego posta?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesli ukrywacie sie w realnym zyciu przed ludzmi. (jako syreny), to czemu piszecie tego bloga? Skoro to tajemnica czemu ja ujawniacie w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie podpisujemy się naszymi ludzkimi imionami tylko pseudonimami. Prowadziłyśmy bloga, aby pomóc młodym syrenka odnaleźć się w syrenim świecie.

      Usuń
    2. To czemu wtedy ujawniacie swój wizerunek w filmach?

      Usuń
  17. Szkoda, że odeszłyście :( fajnie było obserwować tego bloga czytać nowe posty. Szczerze to myślałam, że w wakacje przywrócicie chociaż na ten okres bloga, bo wiadomo, lato i pewnie macie jakieś nowe nowiny ^^ Tym bardziej, że teraz już skończyła się "moda" na bycie syreną i nie ma już żadnego bloga o tej tematyce a wasz był chyba ostatni. :( No ale było miło, dzięki za te wszystkie pomocne posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. każdy wiek jest odpowiedni, to zalezy od cb moim zdaniem 11+

      Usuń
  19. Hej mam pytanie..ogólnie mam bardzo daleko do morza i mam tylko jeziora w pobliżu i czy mogłabym stać się syreną i pływać tylko w jeziorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak możesz się stać syreną tylko musisz próbować tych sposobów co sa na tym blogu a i oczywiście możesz pływać w jeziorach jak i w morzu :-)tylko nie wiem czy są tam ławice ale w morzu na pewno są

      Usuń