niedziela, 12 kwietnia 2015

Międzynarodowe targi

Tak jak pisałam, na Wielkanoc wybrałam sie nad morze. 3 dnia podróży udałam sie na międzynarodowe syrenie targi, które odbywają sie tylko raz w roku. Było fantastycznie! Chciałabym opisać wam teraz krótko, na czym polegały.

Na targi wybrałam się razem z 3 innymi syrenkami z ławicy, aby pokazać nasze uratowane zwierzęta morskie( nie wiem czy o tym pisałam, ale na co dzień zajmuję się opieką nad różnymi morskimi stworzeniami prowadzę tak jakby ,,schronisko")

Targi te organizowane są najczęściej wczesna wiosną i trwają kilka dni. Przypływają tam najróżniejsze syreny z całego świata. Wiele z nich otwiera własne stoiska, by prezentować różne przedmioty. Tak jak mówiłyśmy, w syrenim świecie nie ma pieniędzy, więc najczęściej na targach wymieniamy się różnymi rzeczami.Oto co widziałam ( opisze tylko kilka najciekawszych propozycji, które są moim zdaniem najciekawsze)


  • Przepiękna wystawa biżuterii - perłowe kolczyki  i naszyjniki, bransoletki z muszelek i inne cuda. Nabyłam kolczyki z muszlą, bardzo podobne do tych :

  • Stoisko z wielkimi muszlami- łóżkami . W sprzedaży były także piękne poduszki, kołdry i inne tego typu przedmioty. Wymieniając się, zdobyłam piękną poduszkę , prawie identyczną jak na zdjęciu

  • Wystawa koników morskich. Od zawsze uwielbiam te zwierzątka, wiec z ciekawością im się przyglądałam.

  • Największą atrakcją całych pokazów były najróżniejsze występy syren i stworzeń morskich. Mi osobiści najbardziej podobały się pokazy, w których delfiny pokazują różne sztuczki, prowadzone przez syreny. Bardzo różni to się od ludzkich pokazów delfinów, bo nie są one do niczego zmuszane i wszystko robią z własnej chęci.

Na koniec opowiem jeszcze o naszym schronisku. Prowadzę go razem z 3 innymi syrenkami, które pomagają mi w pracy. Nasza praca polega na znajdowaniu potrzebujących, chorych lub umierających zwierząt i opieka nad nimi. Kiedy wróci im zdrowie, są z powrotem wypuszczane na wolność. Często w pracy pomagają nam różne syreny znające się na roślinności morskiej, a także Kapłanki Księżyca, które Magia Księżyca mogą pomóc nam uratować zwierze.

By Missy
P.S jeśli chcecie, w kolejnym poście mogę opowiedzieć dokładniej o naszej pracy, a także przedstawić kilku naszych podopiecznych




3 komentarze: