sobota, 7 lutego 2015

Jak uniknąć zdemaskowania?

Wiele syren mieszka na lądzie i nie chcę zostać zdemaskowana. Ale jak chodzić do np. szkoły i uniknąć odkrycia tego, że jesteśmy syreną? Jak kontrolować moce w szkole i w innych miejscach publicznych?
Przysłaliście od nas wiele tego typu pytań.
Mam nadzieję, że ten post pomoże Wam rozwiązać Wasz problem i odpowie na Wasze pytanie. Zachęcam również do przeczytania tego postu.
Rady przedstawię w formie punktów

1. Staraj się nie denerwować w miejscu gdzie jest jakiś kran, zmywarka itp. Gdy poczujesz bardzo silna emocję możesz stracić kontrole nad mocami
2. Jeśli pada/śnieg deszcz zostań w domu, możesz powiedzieć, że np. źle się czujesz.

3. Nie kupuj napojów w puszce, bardzo łatwo coś z nich wylać. Najlepiej poproś o napój ze słomką lub w butelce. Pamiętaj aby dokładnie dokręcić napój.

3. W szkole unikaj chodzenie do toalety, gdyż tam jest mnóstwo wody. Jeśli już musisz to najlepiej wyjdź podczas lekcji.
4. Pamiętaj o odkażaczu do rąk

 5. Uważaj, gdy coś pijesz. Ktoś może Cię potrącić.
6. Pamiętaj, aby mieć ubrania na przebranie oraz coś czym w razie czego będziesz mogła/mógł się osuszyć.
7. W domu możesz ćwiczyć kontrolowanie mocy i przemian. Postaraj się np. wziąść krople wody i unosić ją kilka centymetrów nad dłonią. Z czasem postaraj się unosić blisko ciała coraz większe partie wody. Jednak gdy unosisz np. szklankę wody postaraj się aby nie była idealnie krągła gdyż wygląda to sztucznie, postaraj się aby woda była jak najbardziej "płaska". W miejscu publicznych pomoże to ukryć twoją tożsamość a ty się nie zmoczysz.
Mam nadzieję, że pomogłam i że Wasz kolejny dzień w pracy/szkole itp. nie skończy się tak :)

by Trixy236

11 komentarzy:

  1. Tak to prawda te porady są bardzo dobre tylko... Nie wiem co zrobić...ja w szkole mam lekcje pływania (ona jest obowiązkowa jak każda inna lekcja w szkole, nie są to zajęcia dodatkowe) wypróbowałam swój własny sposób na stanie się syreną,ale... co będzie kiedy będę syreną a nie wiem jak można uniknąć basenu. Proszę pomóżcie! Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co udało się stać się syreną?

      Usuń
    2. Jeśli twoi rodzice znają jakiegoś lekarza to powiedz im że brzydzisz się wody w basenie i idź z rodzicami do tego lekarza i poproś o roczne zwolnienie na basen. Mi się udało, lekarz powiedział że w razie czego mów nauczycielowi że masz zawroty głowy po wejściu do wody. (choroba błędnika czy coś) ja nie jestem syreną ale bardzo brzydzę się basenów pzdr

      Usuń
    3. Nie jestem syręną ale musisz się jakoś wymigać powiec np. kiedy wchodzę do basenu to wymiotuje brzydzę się nią i boli mnie głowa.

      Usuń
  2. Dziewczyny... Bo w mojej szkole jest kranik... Chłopacy często tam się oblewają wodą... A jeżeli mnie obleją? I się przemienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymaj się z daleka od tego miejsca Bo inaczej skończysz w laboratorium

      Usuń
  3. Ja by nie chce skończyć w laboratorium. Właśnie z 2 moimi koleżankami próbujemy się stać syrenami. Co jeśli nic nie zadziała? Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz mocno siebie wieżyć i się nie poddawać na pewno ty i twoje przyjaciółki staną się syrenami . ja też próbuje się nią stać . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ogon to dziala

    OdpowiedzUsuń