czwartek, 5 marca 2015

Test

Dzisiaj stworzyłam nowy test. Stary miał kilka wad i nie był tak miarodajny jak ten. Przepraszam, za słowa "quote" przy nazwach, przez co trudno jest odczytać niektóre wyrazy ("quote" oznaczają cudzysłów w "języku" html).

Link do quizu

Chcesz sprawdzić czy bycie syreną jest dla ciebie wskazane, czy lepiej pozostać na lądzie? 
Czy powinnaś/eś zdobyć więcej wiedzy na temat syren czy jesteś już gotowy/wa na spełnienie swoich marzeń i zostanie syreną?
Sprawdź Się i rozwiąż test!
Życzę dobrej zabawy i powodzenia :)


Wyniki:
100-95%-wiesz już wystarczająco dużo o syrenach i możesz zostać jedną/nym z nas :D
94-85%-wiesz bardzo dużo o syrenach, jednak nie wystarczająco tyle, aby nią zostać
84-65%-temat syren nie jest Ci obcy, jednak powinieneś/winnaś jesz bardziej go zgłębić
64-45% -wiesz już coś o syrenach, jednak jeszcze nie do końca odnajdujesz się w podwodnym świecie
44-0%-o syrenach wiesz jeszcze za mało, aby zostać jedną z nas. Postaraj się jeszcze o nich poczytać.

 by Trixy236

13 komentarzy:

  1. fajny by był quiz lecz niektóre pytania były złego typu, skad my mamy wiedziec jak ty bys odpowiedziałą ? powinno to być o nas nie o tobie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny by był quiz lecz niektóre pytania były złego typu, skad my mamy wiedziec jak ty bys odpowiedziałą ? powinno to być o nas nie o tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było o mnie... Dlaczego tak uważasz?
      Pytania były uniwersalne, ale trzeba wiedzieć, że nie wszystko napisana w pierwszej osobie odnosi się do autora. Czy kiedy czytasz książkę i jest napisane np."Wtedy poczułam się głodna i postanowiłam coś zjeść." to w idziesz do lodówki z zaczynasz jeść?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Gratulacje, to naprawdę dobry wynik, postaraj się jeszcze trochę dowiedzieć o syrenach :)

      Usuń
  4. Mam 100% co o tym sądzicie? :)

    Ale nie jestem jeszcze syreną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Super, to świetny (jeden z najlepszych) wynik! Gratuluje wiedzy :D

      Usuń
    2. Też miałam 100% ale wynik mi sie nie zapisał :(

      Usuń
  5. evry think is alsow 87%

    OdpowiedzUsuń
  6. hej wiem że jest 2022 ale mam pytanie czy mogłybyście jeszcze raz wysłać link do tego testu ?

    OdpowiedzUsuń