piątek, 20 marca 2015

Zaćmienie słońca 20 marca

Dzisiaj można było zauważyć zaćmienie słońca. Polega mniej-więcej na tym, że księżyc zasłonił na chwilę część słońca tworząc "rogalik". Dla syren jest to ważny czas-można utracić panowanie nad mocami a Magia Księżyca jest niezwykle silna.
Zapewne niektórzy z Was nie zauważyli zaćmienia, to dlatego, że na słońce należy patrzeć przez mocno przyciemnioną szybkę/kawałek przyciemnionego plastiku (okulary słoneczne mogą nie wystarczyć). Ja użyłam kawałka zdjęcia rentgenowskiego, które doskonale się sprawdziło. Dla tych, którzy nie zaobserwowali dzisiaj tego wspaniałego zjawiska przesyłam zdjęcia (moje autorstwa). Robione też przez rentgen szyi :D bo ponoć w aparacie od bezpośredniego fotografowania słońca może się coś przepalić (w ludzkim oku może się przepalić soczewka). Przepraszam za słabą jakoś niektórych :)










by Trixy236
ps. Dzisiaj sa moje urodziny :D

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Życzę szczęścia, zdrowia, sukcesów i wspaniałych chwil, które będziesz mogła spędzić z przyjaciółmi i rodziną :* Widziałam to zaćmienie słońca bez żadnego zdjęcia czy coś, ale oczy mnie po tym bolały i widziałam twarze innych na zielono, niebiesko i pomarańczowo xD Ogólnie fajny post i zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Życzę szczęścia, zdrowia, sukcesów i wspaniałych chwil, które będziesz mogła spędzić z przyjaciółmi i rodziną :* Widziałam to zaćmienie słońca bez żadnego zdjęcia czy coś, ale oczy mnie po tym bolały i widziałam twarze innych na zielono, niebiesko i pomarańczowo xD Ogólnie fajny post i zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za życzenia i miłe słowa (ps. jest 1:00 w nocy, a ja właśnie skończyłam robić rzeczy do szkoły na jutro)

      Usuń
  3. Ja widziałam. :) patrzyłam przez specjalne okulary do zaćmienia słońca pozdrawiam i życzę powodzenie na blogu bo jak widzę świetnie sobie radzicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie widziałam,ale Twoje zdj mi wystarczą. Życcze Ci wszystkiego naj.w życiu ludzkim i syrenim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i fajnie, że podobają Ci się zdjęcia.

      Usuń
  5. A zaćmienie księżyca???

    OdpowiedzUsuń