środa, 4 marca 2015

Od Missy

Chciałabym przeprosić wszystkich że ostatnio mało dodaje posty. Jak Hejli potrzebuje dużo czasu żeby napisać post, a jest problem. 
Tak jak napisała Trixy, chodzimy do prywatnej szkoły, więc nie mamy dużo czasu na inne zajęcia, a ja chodzę również na zajęcia po szkole, więc czasu mam wyjątkowo mało... Jest to dość przykre, tym bardziej że staram się jak mogę i wydaje mi się, że ilość postów jest i tak dość duża. 
Przyznaje, że Trixy pisze więcej niż ja. Staram się z całych sił i najczęściej dodaje postu 1-3 razy w tygodniu, czasami rzadziej, więc wydaje mi się nie w porządku pisać, że dodałam tylko 5 postów.
Postaram się pisać więcej postów, kiedy minie ciężki okres w szkole, ale muszę powiedzieć, że trochę denerwuje mnie to, że mimo ciągłych wyjaśnień dlaczego jest tak mało postów, anonim pyta się o powód. 
Hejli i ja kilka razy już to wyjaśniałyśmy, więc wystarczyło cofnąć się klika postów wcześniej.
 Poza tym prowadzimy tego bloga dla naszych fanek/fanów, nie działamy na cel komercyjny, więc nie można od nas wymagać, że będziemy pisać codziennie. Nie wiem czy zauważyliście, ale nie zarabiamy z żaden sposób na blogu np. umieszczając reklamy czy pobierając opłaty w zależności od ilości wejść. Robimy to tylko dla Was.
Nie chcę nikogo hejtować, obrażać itp., ale jest mi naprawdę przykro. 
Na koniec chciałabym podziękować naszym wiernym fankom. Dzięki że jesteście i że nas wspieracie .
                             
by Missy895





10 komentarzy:

  1. To da sie zarabiać na blogu?! W życiu bym was o to nie osądziła :-) Szczerze to nawet nie wiedziałam o takim czymś. Nie martwcie się.
    Pozdroówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :D np. na bloggerze da się dodawać reklamy, można też zarabiać do ilości wejść na bloga.

      Usuń
  2. Nie przejmujcie się jakimiś bulwersami anonimów. Jesteście świetne i miło się was czyta. Prawdziwi fani Was na pewno zrozumieją :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmujcie się jakimiś bulwersami anonimów. Jesteście świetne i miło się was czyta. Prawdziwi fani Was na pewno zrozumieją :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze jeszcze jedno dodać : macie prosty i "przejżysty"tekst. Nic niee jest pokręcone. Wszystko ma swoje miejsce , a czasem ciężko je znaleźdz . Pobawie się w Panią od polskiego :-) : tekst 6 , ort6,intr.6,
      Nauczycielka Xd Luna ;-)

      Usuń
    2. Dzięki, chociaż z tą interpunkcją bym nie przesadzała ;) Mi zawsze się wydaje, że mój styl pisania tekstów jest żałosny i chaotyczny, ale dziękuje za komplement XD

      Usuń
    3. Dobrze piszesz. Gdybyś widziała moje prace...:) A co do błędów to ja zauważam tylko takie MOCNO rażące. :-)

      Usuń
  4. Dziękuję wam bardzo za wsparcie. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wiemy , ale staramy się was wspierać tak jak tylko się da :-)

      Usuń