sobota, 4 kwietnia 2015

Postanowiłam, że zrobię sobie przerwę: Trixy236

Poważnie rozważam czy nie przestać pisać bloga.
Praktycznie tylko ja coś tu publikuje, a to miała być praca trójki. Nie jest to ich wina, ale nie chcę tego dłużej ciągnąć. Nie złośćcie się na żadną z nas, po prostu tak wyszło.
Cały czas mam wyrzuty sumienia, że Was, drodzy czytelnicy, zaniedbuje i to nie daje mi spokoju. Postanowiłam napisać ten krótki post, aby dać Wam znać co się dzieje oraz dlaczego nie piszę.
Może muszę chwilę odpocząć i za jakiś czas wrócę do pisania postów (?), ale na razie potrzebuje chwili wytchnienia.

by Trixy236
Ps. Jeśli chcecie mi zadać jakieś pytanie to wciąż możecie śmiało pisać. Wciąż jestem syreną, która może Wam pomóc, po prostu nie będę dodawać postów.

8 komentarzy:

  1. Rozumiemy, oraz mamy nadzieję, że uda się Wam dojść do porozumienia.
    Absolutnie nie przestańcie prowadzić bloga! :)
    Ale jeśli chodzi o przerwę to myślę, że to dobry pomysł, odpocznij, przemyśl wszystko i pogadaj z dziewczynami, oby się wszystko ułożyło i było już tylko lepiej. ;)
    Absolutnie nie powinnyście wchodzić w konflikt, może rozpiszcie jakiś plan typu, że każda z Was ma jakiś dzień w którym ma napisać posta. Oczywiste jest też to, że nie zawsze jakaś będzie miała czas albo coś to wtedy niech napisze za nią to inna albo niech napisze w jakiś wolny dzień tego posta i wstawi go w ten wyznaczony... Można również w razie potrzeby już na zapas napisać trochę postów i mieć je np. w wordzie i po prostu dodawać w konkretny dzień...
    Albo niech każda ma jakieś zadanie np. jedna szykuje zdjęcia, druga pisze, trzecia robi jeszcze coś innego.
    Trzymamy kciuki żeby relacje między Wami doszły do normy bez niepotrzebnego napięcia o bloga, którego mamy nadzieję nie zamkniecie bo nie dość, że to kawał dobrej roboty to nam by było szkoda stracić taką kopalnie wiedzy na temat syreniego świata. :c
    Ale zróbcie jak uważacie, uszanujemy każdą Waszą decyzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Angela ma racje. Nie wiem co dopisać. To z grafikiem to dobry pomysł. Nie przestawajcie pisać bloga! Wiele innych syrenich blogów jest albo jednym wielkim żartem, albo są zamykane, a wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi. Oczywiście to WASZA decyzja i WASZ blog. My musimy się przystosować.

      Usuń
  2. Hura odejdz, beznadziejny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ty może nie lubisz tego blooga ale ja tak i jeśli nie chceż tu zaglądać to tu nie zaglądaj. Pozatym Trixy236 robi zobie przerwe. Więc jeśni tak myślisz to tu nie zaglądaj!

      Usuń
    2. SyrenkaZUzka♥9 lutego 2016 00:54

      Jesteś bardzo, bardzo nie miła/ły ! Napisałaś/eś to po to żeby zrobić dziewczynom przykrość? Totalnie cie nie rozumiem...trzeba było zachować to dla siebie. A i popieram Syrenka 123.

      Usuń
  3. Ja mam 10 lat nie mogę dawać świeczek ani nic w tym stylu co mam zrobić? Bardzo chcę zostać syrenką może nie dziś nie jutro ale muszę się nią stać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przestawajcie, błagam ;-; dopiero co znalazłam ten blog i się w nim po prostu zakochałam... Jesteście niesamowite, działajcie dalej, bo gdy ktoś stanie się syreną za rok, a was nie będzie to co wtedy? Ja znalazłam was dopiero teraz, oczywiście was nie zmuszam a jeśli tak to wygląda, to przepraszam, róbcie co chcecie, ale i tak jesteście niesamowite

    OdpowiedzUsuń