sobota, 21 lutego 2015

Jak zostać syreną? cz. 2, sposoby 7-13

Oto poprawione sposoby na stanie się syreną. Niektóre z poprzednich mogły nie do końca działać. Wybrałyśmy tylko te w 100% sprawdzone i postanowiłyśmy udoskonalić tą serię. Pamiętaj:
-nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli nie udaje ci się zostać syreną do bardzo długiego czasu
-próbuj aż do skutku
-na każdego działa inny sposób
-próbuj różnych sposobów lub kilka razy tego samego
-rzadko udaje się zostać syreną za 1-wszym razem 
-do wszystkich sposobów podchodź na poważnie, a nie na żarty 


Sposób 7
Ponoć istnieje takie zaklęcie jak ,,Wincelitakeo". Pozwala nam stać się postacią z innego świata, np. syreną. Nie każdy może stać się syreną dzięki temu zaklęciu.
Potrzebne rzeczy:
-naszyjnik z kamieniem księżycowym
1. W trakcie pełni wystaw naszyjnik na działanie światła księżyca (nie przez szybę)
2. W trakcie następnej pełni załóż naszyjnik
3. Wypowiedz słowa : „Wincelitakeo mermeridus
5. Noś naszyjnik do kolejnej pełni, po tym czasie powinnaś/eś stać się syreną

Sposób 8
Potrzebne rzeczy:
-10 świec
1. Na podłodze rozłóż: koło z 10 zapalonych świeczek.
2. Usiądź po turecku na ziemi medytuj przez ok 30 minut.
4. Wypowiadaj w koło te słowa: ''Chcę być syrenką, pływać pośród fal i gdy tylko dotknę wody, 10 sekund i syrenką stanę się ja, aż do wysuszenia''.
5. Posprzątaj wszystko i normalnie spędź resztę dnia idź spać itd. Rano powinnaś stać się syreną.

Sposób 9
1. Kiedy księżyc będzie w pełni to spójrz na jego odbicie w wodzie (możesz do tego wykorzystać miskę z wodą).
2. Potem zanurz głowę i poczekaj aż wypuścisz całe powietrze
3. Wynurz się i wysusz
4. W trakcie nowi zrób to samo, tylko przyglądaj się swojemu odbiciu w wodzie
5. Dzień po nowi powinnaś się stać syreną

Sposób 10
Potrzebne rzeczy:
-miska
-woda
1. Nalej wody do miski
2. Wyjdź z nią na dwór i czekaj do pełni
3. Gdy księżyc wzejdzie zanurz nogi, patrz na księżyc odbijający się w wodzie.
4. Wymów: „Chcę się stać syreną” i czekaj na przemianę 

Sposób 11
Nie można zrobić tego w wannie tylko nad jeziorem lub w morzu. Nikt nie może tego zobaczyć.
1. Zanurkuj i trzymaj w ręku piasek z dna.
2. Wypowiedz słowo "syreni" (to po łacińsku syrena).
3. Jeśli nie uda Ci się tego powiedzieć pod wodą wymów to w myślach.
4. Po dwóch dniach musisz iść do tego miejsca i przytrzymać pod woda piasek i policzyć do 20. Kolejne zanurzenie się w wodzie skończy się przemianą

Sposób 12
Potrzebne rzeczy:
-świeca
-kawałek papieru
-coś do pisania
1. Zapal świecę
2. Zapisz swe życzenie na kawałku papieru (np. "Chce przemieniać się w syrenę po dotknięciu wody i stawać się człowiekiem po wysuszeniu" ).
3. Złóż papier czterokrotnie i spal go w płomieniu świecy.
4. Popioły rozsyp w ogrodzie.
5. Następnego dnia powinnaś/eś przemienić się po dotknięciu wody




Sposób  13
Potrzebne rzeczy:
- Miska wody deszczowej
- Barwnik spożywczy (wybierz kolor, który chcesz, aby był kolorem ogona)
- Woda
- Świece
- Kilka małych muszli
1. Napełnij miskę z wodą deszczową i wlej do niej krople barwnika spożywczego
2. Umieść muszle i świece w środku miski
3. Zapal świece, nie ma znaczenia ile świec masz
4. Zanurz szmatkę w wodzie bez rozpryskiwania
5. Następnie umieścić szmatkę na obu nogach
6. Wypowiedz zaklęcie 2 razy:
Niech moje nogi się zrosną, gdy dotknę wody i niech na nich łuski wyrosną. Niech wszystko się zmieni, gdy będę sucha, a nogi znów będą przyrośnięte do brzucha
7. Kiedy skończysz mówić okrąg ze świec jasno zaświeci
8. Wyjmij przedmioty z wody i zgaś świece

by Trixy236

198 komentarzy:

  1. Co do ostatniego sposobu to mam małe zastrzerzenie: czy nogi się nie zafarbują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie powinny, a nawet jeśli to barwnik spożywczy zmywa się ze skóry (chyba, że zaschnie). Zależy też chyba od barwnika.

      Usuń
    2. Proszę ratujcie dziś prosiłam królową syren o ogon aby był jutro i nagle zakręcie mi się w głowie oraz czuję w nosie wodę. Czy to dobry znak?

      Usuń
    3. Ej 2018 XDD mam PYTANIE (PYTAM POWAŻNIE) czy syreny jak są w wodzie mogą mówić i czy walą kupe jak ryby czy taką ludzką? Serio bo nwm i to jest poważe pytanie naprawdę chce wiedzieć...

      Usuń
    4. Nie mogą mówić i one nie robią w ogonie kupy tylko jak zamienisz się w człowieka hah

      Usuń
    5. nogi sie chyba nie zafarbują...

      Usuń
  2. Ja wyprubowalam ten sposob co trzeba bylo w plomieniu swiecy spalic karteczke z zyczeniem i mi sie na nogach wieczorem pojawily jakies wzory. Co to moze oznaczac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieje, że stanisz się syreną!! ☺

      Usuń
    2. można je robić kiedy nie ma pełni?

      Usuń
    3. Wątpie poniewarz niektóre sposoby trzeba wykonywć podczas pełni bo syrenia moc powiązana jest z pełnią księrzyca

      Usuń
    4. Powodzenia :) to może być dobry znak
      Tak, Magia Księżyca jest powiązana z księżycem

      Usuń
    5. Że jesteś chora umysłowo, i widzisz niestworzone rzeczy.

      Usuń
    6. jak niewierzysz w syreny i niechcesz nią zostać...to co ty tu robisz?! ps sory za orto

      Usuń
    7. A potrzebna to tego pełnia księżyca (tego z kartką z życzeniem)?

      Usuń
    8. I co udało Ci się?

      Usuń
    9. ja spróbuje ale ja wierze tym syreną bo kocham syereny i wogóle cały czas oglądam serial na netflixie o syrenach ten serial nazywa się ,,Mako Mermaids'' więc wierze wam syreny.

      Usuń
    10. ja je poprostu uwielbiam

      Usuń
    11. Czy ktoś tutaj stał się syreną jeśli tak to jakim sposobem?????

      Usuń
  3. Ja równierz prowadze bloga o tym jak staç się syreną osobiście nią nie jestem ale na nim opisuje moje próby stania się nią.Wypróbuje więc sposoby równierz z twojej strony bo na rzadnej ze stron w internecie ich nie widziałam :)

    I mam pytanko czy ty jesteś syreną? Jeśli tak to jak się nią stałaś,licze na odpowieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteśmy syrenami

      Usuń
    2. szczerze wierze w syreny obecnie nią nie jestem ale oglądam h2o i wiem bardzo dużo na ten temat, chciałaby spróbować być syreną lecz wiem ze pełnia wpływa na wiekszość morskich zwierząt przez co moze to być niebezpieczne tak samo gdybyś była syreną wiąże sie z tym duża odpowiedzialnosć nie łatwo jest zachować ogon w tajemnicy a jeśli ktos by sie dowiedzial o waszych ogonach skończyły byście pod mikroskope albo jako ozdoby do galeri 9-11 latki radze wam z tym poczekać z 2lata i najlepiej zebyscie poczekaly do 18 i na wyspie mako inaczej Frazel znaleźli jeziorko i tam sie przemienił hoc w mako tez grozi wam duze niebezpieczeństwo wyspa mako jest w gold coast w australi polecam wam tez jeziorko i irlandi w sea caves tam tez jest możliwe bycie syreną lecz z bycie syreną wiąze sie duza odpowiedzialność radze wam to przemyśleć

      Usuń
    3. Najlepiej oglądać syreny z mako.

      Usuń
  4. Trixy236 masz fb chciałabym z tobą pogadać o syrenach.
    Proszę o odpowiedź. Mogę utworzyć sobie drugie konto i napisać jak odpowiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam. Jeśli chcesz to napisz na konto naszego bloga to chętnie z Tobą popiszę :)/ Trixy236

      Usuń
  5. Jestem Syrenem od 2 lat. Moim sposobem było pocałowanie mojej przyjaciółki Syreny podczas pełni stojąc w wodzie (ona ma na imię Kasia). Jest super być Syrenem, polecam wszystkim mój sposób :D . Musicie pocałować kogoś kto już jest syrenom podczas pełni. Kocham być syrenem.
    PS. To prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeśli nie robisz serio sb żartów to niezła beka z Cb XD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. hej mam pytanie napisz do mnie pliss

      Usuń
  6. a a sposób 7 i 12 to potrzebna jest pełnia

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jest potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich sposobów jest potrzebna pełnia. Nie wprowadzaj w błąd ;)

      Usuń
  8. dziewczyny, dla czego nie odpisujecie na emaila? lub na fb ? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się odpisywać ;) na razie brak nowych wiadomości :)

      Usuń
    2. Dziewczyny plisss pomuszcie ...ja juz dodałam komentarz ale nieodpisałyście no więc tak Ja po 20.00 napełniłam wannę wodą i weszłam dowody i powiedziałam te słowa :Królowo Syren Seiren spraw żebym była jedną z Was! Chcę być syreną!Jestem Syreną! (Miałam przy tym oczy wiście zapaloną lampkę )potem zamoczylam głowę w wannie i wytrzymałam tak 5 sekund potem wyszłam z wody i stanęłam przy lustrze i powiedziałam te słowa:Dziś stałam się siostrą syren (reszty nie pamiętam;P)Potem gdy wyszłam z łazienki byłam cała czerwona i byłam także gorąca co zauważył mój brat potem poszłam spać. Gdy bylo juz rano to nie czułam nóg i były takie jakby żółtawe i gdy dotknęłam wody to nie miałam ogonu ale straciłam równowagę nad nogami i jest już 19:6 i dalej nic....cży to coś oznacza ??

      Usuń
    3. Nie no narazie to się tylko popatrzyłaś albo przechodziłaś.

      Usuń
    4. Hej ja chcę być syreną i wypróbuję tego sposobu z miska, trzymajcie kciuki 🙂🙃🙂

      Usuń
    5. Wiatr we włosach pod wodą24 czerwca 2022 10:30

      Kciuki do góry już lecą

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do wszytskich sposobów potrzebna jest pełnie.
    O tym, dlaczego nie pokażemy ogonów możecie przeczytać tutaj:
    http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html
    o istnieniu syren możecie poczytać tutaj:
    http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/search/label/Istnienie%20syren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wy stałyście się syrenkami?

      Usuń
  11. hej jestem ciekawa bo u mnie pelnia jest co 3 lata cos takiego czy mozna stac sie syreną bez pelni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niemożliwe, aby pełnie była co 3 lata ;)

      Usuń
    2. Dziewczyny a co do 10 jak wyschne to potem stanę się człowiekiem nie? Bo chce być i syrena i człowiekiem odp szybko proszę bo za 3 dni pełnia

      Usuń
  12. hej jestem ciekawa bo u mnie pelnia jest co 3 lata cos takiego czy mozna stac sie syreną bez pelni

    OdpowiedzUsuń
  13. No dobra , próbowałam , na poważnie i nie wychodziło , a gdy się poddałam to dla śmiechu zrobiłam to w urodziny , i udało się! Od teraz jest to tak , że na otwartej wodzie się przemianiam ale np. w wannie czy basenie to nie wychodzi... czy to jest coś dziwnego? PS. Tak ćpałam Amfe , Here , LSD , Hasz i jarałam marychę , DALEJ W TO WIERZCIE POZDRO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś ani trochę śmieszny/na. Jak już chcesz udawać, że 'hehehe jestem taka śmieszna jestem syrenka po narkotykach hehhehehe' to wiedz, że hasz też się pali.
      POZDRO

      Usuń
  14. hej ale to naprawdę działa ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak z ciekawości, wy jesteście wierzące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzące w sensie, czy jesteśmy Katolikami? Raczej nie, ale nie mamy nic przeciwko. Jesteśmy otwarte na wszytskie religie.

      Usuń
  16. SyrenkaZUzka♥31 grudnia 2015 01:33

    Hej, co do sposobu 9, czy można go zrobić na balkonie? i... mam jeszcze jedno pytanie, czy jak w sposobie 9 trzeba zanurzyć głowę, można tylko samą twarz? :-) POZDRAWIAM! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. o 2.46 wschodzi księżyc. pozdrawiam i napisz czy ci sie udało ;-)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. SyrenkaZUzka♥12 stycznia 2016 08:38

      Bardzo Ci dziękuję:-) Tylko...czy jak już będę miała mokre włosy mogę je np. Wytrzeć w ręcznik czy mam poczekać aż mi wyschną? Bo jak ktoś rano zobaczy że mam wilgotne włosy to nie wiem co powiem... ale coś wymyślę;-) Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź bardzo mi pomogłaś ;-)

      Usuń
    5. Możesz poczekać aż ci włosy wyschną i pójść wtedy spać albo najpierw wytrzeć ręcznikiem swoje włosy dokładnie, poczekać aż wyschną i pójśc spać

      ps. ja też uwielbiam syreny i chce zostać jedną z nich ale mi sie nie udaje nie wiem czemu

      Usuń
    6. SyrenkaZUzka♥14 stycznia 2016 10:05

      Ok to już wszystko wiem. Dziękuję ;-)

      Ps. Mam nadzieję,że tobie się uda zostać syreny :-)

      Usuń
    7. Akwarella ma racje. Musisz zanurzyć całą głowę, ale sposób musisz wykonać na dworze, a nie w swoim pokoju przy oknie. Ważne jest, aby robić to pod gołym niebem. Tak, możesz wytrzeć włosy w ręcznik.

      Usuń
  17. Japierdolę...
    Kraniec Polskiego internetu...
    Dziewczynki wierzące w syreny...
    Nosz k*rwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zamierzasz obrażać nasz blog to lepiej znajdź jakieś konkretne argumenty, a nie tylko kończenie każdego zdania trzykropkiem...

      Usuń
  18. Proszę, odpowiedz mi na to pytanie! Zrobiłam sposób drugi. Spaliło mi się kawałek kciuka, aż mi krwi, dodałam słowa gdy rozrzucałam "Będę syreną, jestem syreną!" Nie zrobiłam tego w pełni, przeprosiłam matkę syren za to. Jak myślisz, jak się na cierpiałam przy tym, i przeprosiłam matkę syren, zwiększa to szanse zna bycie syreną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... wybacz, ale wydaje mi się, że nie. Musisz być bardziej ostrożna następnym razem ;) Uważaj na siebie i mam nadzieję, że następnym razem się przemienisz.
      Niestety ta próbę trzeba będzie uznać za nieudaną, gdyż wszystkie sposoby należy wykonywać w pełnie.

      Usuń
    2. Rada na przyszłość: do spalenia tego papieru możesz użyć pęsety a nie swoich palców ;)

      Usuń
  19. I po tym nogi zaczęły robić się złote, takie jakby żółte, przynajmniej miały inny kolor od innym części ciała, czy to oznacza, że udało mi się stać syreną za pierwszym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że tak ;-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że to dobry znak :)

      Usuń
    4. A ja chcę zostać syrena ale pełni nie ma! Co mam zrobić? A jak będzie padać? I, najważniejsze czy mogę sobie wybrać kolor ogona? I czy będę miała jakieś moce?

      Usuń
  20. Nie, niestety się nie udało... Szkoda... Bycie syreną to moje marzenie... Mam 12 stycznia urodziny, czyli w ten wtorek, jak to zrobię wtedy, jest większa szansa?
    PS. Te szlaki przypominały łuski, więc to zadziwiające...
    PSS. 24 stycznia tego roku naprawdę jest pełnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 24 stycznia jest pełnia i sprobój to w pełnie zrobić
      byc moze sie uda bo ja w pelnie zrobie a ksiezyc wschodzi o 2.46 w nocy. Może spróboj innych sposobów zeby ci sie palec znowu nie spalił
      ps. mam urodziny w czerwcu i wtedy tez jest pełnia ;-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Natępna pełnia jest 22 lutego o 19.21 potem 23 marca o 13.02 potem 22 kwietnia o 7.25 potem 21 maja o 23.16 potem 20 czerwca o 13.04

      Usuń
    4. Akwarella, napisz do nas na maila proszę :)

      Usuń
    5. napisalam ale nie odpisujecie

      Usuń
    6. Ja też mam 12 stycznia urodziny
      I chciałabym być syreną ale w sumie nie wiem żyto taki dobry pomysł, jak ukrywać bycie syreną?

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No... Ja właśnie robie se selfiaczka z królową syren? I wiecie czemu tu jestem? Żeby powiedzieć wam kostka brukowa kostka brukowa kostka brukowa kostka brukowa kostka brukowa kostka brukowa kostka brukowa

      Usuń
  22. Ej a ta świeca to może być świeczka a nie świeca?

    OdpowiedzUsuń
  23. ej a w 12 to gród może być taki jakby pod blokiem bo nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być miejsce, gdzie są drzewa i bez zadaszenia.

      Usuń
  24. Hej. Jest sprawa... Bo ja od bardzo dawna marzę żeby zostać syreną, robiłam przeróżne sposoby, ale nic z tego. Jakiego sposobu wy użyłeście żeby zostać syreną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane jestem królową syren. Pewnie sobie myślicie ,,Ale ona ma telefon! Królową syren ma telefon!" Tak mam. Nie dziecię się, ale większą część życia spędzam na lądzie. Nie powinnam się ujawniać, ale muszę Wam to przekazać: Mam na imię Emilia
      . To zwyczajne imię, ale muszę się jakoś ukrywać wśród tylu ludzi. Dam wam łatwy sposób aby zostać syrena. Religia i moce syreny sonie nie przeczą, więc nie martwcie się, ja co niedzielę idę do kościoła. Chcę wam dać sposób: Królową syren (czyli ja) lubi dr volaje, lody, i ciasto wiśniowe. Ale... Nie lubię osób, które mimo że wszystko co potrzebują mają a śmieją się z osób które np. nie miały chłopaka w wieku 14 lat. No. Bądźcie mile. W nocy ( nie musi być pełnią księżyca) wyjdźcie na balkon. Do miski pełnej wody włóżcie DREWNIANY grzebień. Przymknięcie oczy i mówcie: ,,królowo syren daj mi moc" .Same możecie teraz np. powiedzieć ,,moc zamrażania" i dalej z przymkniętymi oczyma zacznijcie czesać się grzebieniem. I... Połóżcie się spać! Następny dzień przyniesie efekty😊

      Usuń
  25. Hej też chciałabym być syrenką ale nwm czy to prawda i czy sobie nie żartujecie

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. SyrenkaZUzka♥6 lutego 2016 13:13

      Z tego, co wiem od dziewczyn, to jak najbardziej, wszystkie sposoby, należy wykonywać o pełni. Najbliższa pełnia jest 22 lutego, także możesz spokojnie próbować. ;-) Pozdr. :-)

      Usuń
  27. SyrenkaZUzka♥24 stycznia 2016 00:13

    Ojej... dzisiaj była pełnia... przydażyło mnie się coś dziwnego...wiec to było tak, że poszłam wczoraj wieczorem się wykąpać. Coś dziwnie mnie ciągnęło do tej wody (już po drodze do domu, gdy zobaczyłam księżyc, który już był prawie w pełni przyciągnął mój wzrok, tak że przez całą PRAWIE drogę się na niego gapiłam.) Ok weszłam do tej wody i odrazu nogi najpierw zaczęły się do siebie przyciągać(w sensie że było mi tak najwygodniej a to dziwne) no, a potem pojawiały się na nich i znikały jakieś fioletowe wzorki, które były np. W krztałcie syrenek albo jakiś muszelek...itp. Ale na koniec nogi tak mnie łaskotały, mrowiły i w ogóle, że myślałam iż nie wytrzymam. No i jak próbowałam podnieść jedną nogę, to nie mogłam,bo czułam tak jak by taki magnes. A jak nie wiem dlaczego obudziłam się podczas pełni w nocy to wciąż czułam to coś w nogach w sumie nadal to czuję. I poszłam podczas pełni do salonu i na balkonie jak wyjzalam to było jasno a to była prawie 3 w nocy. Poszłam szybko się położyc i nie zasnelam dopiero pozniej mi sie udalo. Obudziłam się przed chwilą i nadal czuję to samo co dzisiaj w pełnie.

    Dziewczyny co to może oznaczać? Proszę pomóżcie! Pozdr. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ci :D i trzymam kciuki że Będziesz syrenka

      Usuń
    2. to może oznaczać, że lunatykujesz i cierpisz na paraliż senny

      pozdrawiam

      Usuń
    3. to musi coś oznaczać!

      Usuń
  28. Trzymamy kciuki że będziesz syreną.
    PS:nwm czy to dziła ale boję sie spróbować, 21lutego jadę na zimowiska i może 22 spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SyrenkaZUzka♥9 lutego 2016 00:30

      Naprawdę bardzo dziękuję.:-) Ja też trzymam kciuki za ciebie. A i życzę udanych ferii na zimowisku, żebyś całą i zdrowa wróciła, może już jako syrenka... tego nikt nie wie... Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. Syrenka zuzka jestes juz syreną ?

      Usuń
  29. Hay ;3 Bardzo chce być syrenką.Ale chce coś się zapytać wy macie z pewnością ogony. Czytałam na innych blogach o tym słowie "Wincelitakeo" I pisało: Magia działa na ludziach którzy: urodzili się w lato i mają Znak zodziaku Bliźnięta A ja w czerwcu się urodziłam i mam Znak zodziaku Bliźnięta I zawacham się tego słowa użyć. Czy mogą Być jakieś problemy jak tego słowa Użyje? I co się stanie? Przepraszam pierwszy raz Pisze komentarz w blogu Proszę o odpowiedź na te pytania:
    1.Co się stanie jeśli powiem słowo: Wincelitakeo"?
    2.Czy będe mogła oddychać pod Wodą?
    Z góry dziękuje Pozdrawiam Blogerki i kocham ten blog
    Pozdro ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w czerwcu sory pierwszy raz pisze na blogu mam znak bliźnięta wow zostanę syreną nie możliwe ale fajnie mam10 lat

      Usuń
    2. Ja 3 czerwca, też bliźnięta

      Usuń
  30. Mam pytanie.W zadaniu 12, czy można zrobić to z koleżanką na tej samej misce, i czy nie w pełnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić z Koleżanką :) Ale Musi być w pełnie Pozdrawiam a i powiedź przed Lusterkiem 20 razy "Chcę być syreną" jeśli będą cię nogi boleć to w nocy je umyj jeśli będzie ogon to gratki jeśli nie to sorry pozdrawiam oczekująca na ogon Werciaxs

      Usuń
  31. Mam 12 lat, mam znak zodiaku ryby i kocham przebywać w wodzie, czy to może coś pomóc? Oraz niedługo spróbuję wszystko co się da, ale mam jeszcze jedno pytanie, a jak wam udało stać się syre nami? Jestem bardzo ciekawa wieeeeelu rzeczy o bycie syreną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem wszystkieego ciekawa i mam znak bliźnięta :* i kocham być również w wodzie ja spróbuje sposób 20 razy przed lusterkiem chce być syreną jak się uda to ci napisze pozdrawiam werciaxs

      Usuń
    2. O dzięki, ja też jakiś spróbuję i ci napiszę wynik

      Usuń
    3. ja tesz jestem znaku Ryby

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. czy to musi być na dworzu?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ey! Od niedawna kolor nóg mi się zmienia!!
    To dobry znak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak ;-)

      Usuń
    2. myślę, że powinnaś iść do lekarza, a bo syreny nie istnieją
      pozdrawiam

      Usuń
  35. Siostry! SPOSÓB 13 DZIAŁA!!!!!! Jurz jestem syrenką. ja wzięłam niebieski barwnik i stałam sie syrenka. Tylko teraz nie mogę się kąpać pod prysznicem, bo mi ogon rośnie. ale na szczeście mam wannę. I ten niebieski ogon sprawia, rze jak się kąpie w morzu to mnie nie widać! Na serio! Moja koleżanka i taki jeden kolega tak powiedzieli! DZIĘKUJĘ WAM SYRENKI!!!!!!!!!!! SPEŁNIACIE MOJE MARZENIA!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej siostry i bracia mam do was pytanie chciał by ktoś się że mną podzielić jakimiś wskazówkami na temat przemiany? Była bym wdzięczna, mam kąto na fb Emma Emma możecie pisać chciałabym zadać kilka pytań (chodzi mi o te syreny które są już po przemianie itd) mam dzięki ❤️

      Usuń
    2. Cześć mam pytanie mam 12 lat i jestem chłopakiem bardzo chce być syrenem i nie wiem czy pełnia jest w 2021 bo od 2lat marzę być może by ktoś się spotkał że mną i zrobił to że mną proszą o odp

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro również marzyłaś to daj komuś pomarzyć okej?
      /Wercia

      Usuń
  37. mam mały problem zrobiłam punkt 7 i nie udało gdy jednak gdy zamocze moje włosy zmieniają one kolor na fioletowo - niebieski co to znaczy?! proszę o szybką odpowiedz!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zamieniłaś sie w po£owie.:/

      Usuń
    2. Może to jakaś przepowiednia
      pozdrawiam werciaxs

      Usuń
    3. tak, niedługo zostaniesz syreną

      Usuń
    4. Zmieniasz złą stronę.

      Usuń
  38. Ey, a jakie macie moce?

    OdpowiedzUsuń
  39. jak jest w 2 sposobie plis podajcie przyklady ogona bo niewiem jaki czekam na komy!

    OdpowiedzUsuń
  40. jak jest w 2 sposobie plis podajcie przyklady ogona bo niewiem jaki czekam na komy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Drugi sposób jest swietny. dzieki.
    wczesniej nie wierzylam w syreny ale teraz jzu tak skoro jestem jedna z nich i mam niebieski ogon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś spróbować w myślach pomyśleć bym również była jedną z was? (to może być moc)
      Pozdrawia /wercia

      Usuń
  42. Czy to prawda że jak napisze na karteczce to że chce być syreną jak dotkne wody...to tak będzie?!Wow bardzo sie ekscytuje i mam nadzieje że nią zostane..o i mam prośbę...napiszcie jak odwrucić to zaklęcie...bo nie chciałabym być syrenką do końca życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się zpowrotem człowiekiem musisz się dobrze zastanowić czy chcesz nią być czy nie

      Usuń
  43. Nie wiem czy to działa....ale trochę boję się próbować xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziekuje jestem syrena :D w koncu
    Teraz musze uwazac na wode :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe sposoby ! :) Zapraszam na mój blog http://tojanastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Elo który sposób polecacie najbardziej???

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurwa debile syreny nie istnieją za duzo H2O sie naoogladaliscie lepiej wypierdalac do nauki a nie wam jakies rybki w glowach skurwysynki

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej mamm pytanie . Jak pływacie w morzu to słona woda was nieszczypie w oczy

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja w czoraj zrobiłam tak ze po 20.00 w nocy weszłam do wanny w której była woda i mówiłam te słowa : Królowo Syren ,Seiren,uczyń mnie jedną z Was !Chce być jedną z Was !Jestem Syreną .Potem włożyłam twarz do wody i wytrzymałam tak 5 sekund (Miałam przy tym zapalona jedną lampke)potem wyszłam z wody stanęłam przed lustrem i powiedziałam te słowa :Stałam się dzisiaj Siostrą Syren I zostane nią na zawsze!Potem gdy wyszłam z łazienki byłam trochę czerwona i byłam gorąca potem gdy położyłam się spać to rano nie czułam nug i były takie jakby żółtawe i gdy poszłam dotknąć wody to nie miałam ogonu tylko straciłam trochę równowagę nad nogami potem nie miałam ogonu teraz jest 11:15 i dalej nic ...Co to oznacza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oznacza że nie jest to dla ciebie spróbuj z inną poradą

      Usuń
  50. Jakiego wy sposobu urzylyscie bo chce wiedziec moze sie uda

    OdpowiedzUsuń
  51. Sposób 9 : nawet jeśli nów jest dopiero za 15 dni od pełni to o tak działa?
    Ps który sposób najbardziej polecacie?
    Zawsze chciałam być syreną to moje największe marzenie a nadal nie jestem przekonana jak to zrobić błagam odpowiedz na tę 2 pytania.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gdzie kupić kamień księżycowy?

    OdpowiedzUsuń
  53. PO CO ROBICIE TAKIE POSTY? SYRENĄ STAĆ SIĘ NIE DA A DLACZEGO... JUŻ TŁUMACZĘ: TU PARĘ OSÓB PISZĘ ŻE STAŁO SIĘ SYRENAMI JAK BY TAK BYŁO TO BYŚCIE TEGO NIE UJAWNIALI BO MOGĄ WAS WZIĄĆ NAŁKOWCY NA BADANIA ;-;

    OdpowiedzUsuń
  54. tez ostałam syrenkąi teraz pływam po wyspie mako z Emmą i Riki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś ten kom w moje uro xd a ty lupiej nie kłam bo nie ma wyspy mako tylko Fraser hah

      Usuń
  55. Mam pytanie... Czy chłopak też może zostać syreną? Jeżeli tak, to w jaki sposób?

    OdpowiedzUsuń
  56. A moce ma się jakieś? Bo fajnie by było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/search?q=moce
      Przeczytaj ten post, tam znajdziesz odpowiedź na twoje pytanie :)

      Usuń
  57. rok temu w wakacje chciałam zostać syrenom nie stety nie udało się ale sposobów nie robiłam w pełnie. Może to przesto ? 10 wyjedzam nad morze a 16 jest pełnia może tam mi się uda trzymajcie kciuki pozdrawiam wszystkich kturzy też prupują powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. A dwunaste trzeba robić w nocy czy można w trakcie dnia?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ek... Spróbowałam 1,2,3i7 i nie zadziałało mi nic się ze mną nie działo tylko śniły mi się syreny
    I nic '-'

    OdpowiedzUsuń
  60. I słyszałam kroki i panią która znikała;-;

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem waszym tatą, czyli Posejdonem mam, że spotkamy się w Atlantydzie to jest najpiękniejsze miejsce na ocenie.
    Ps.
    Tak jestem prawdziwym Posejdonem, posiadam trójząb, mogę uczynić nim wszystko nawet przemienić was w sreny. KOCHAM WAS H2O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wogule posejdon istnieje?

      Usuń
    2. Oo skoro tak uważasz to pogadajmy po pomorsku: Lip Jake hdk

      Usuń
  62. MNE PRZEMIEN!!!!!!! MNIEEER PLS PLS TO MOJE MAŻENIE KOHAM H2O!! PRZRMIEN MNIE PLISKA

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej a księżyc ma świecić bezpośrednio na ciebie proszę o pomoc bo ja próbował wczoraj 10 ale nie wyszło bo księżyc mi się nie odbijał w wodzie pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi się odbijać bezpośrednio na ciebie ja ją już jestem i więc jestem doświadczona syreną i mam narazie 6 mocy telepatia ogrzewanie wody zamrażanie wody poruszanie przedmiotami super siła i Robienie błyskawic jestem Klaudia a ty

      Usuń
    2. Ja Wika . Jaki sposób polecasz ? .

      Usuń
    3. czekaj czekaj Klaudia masz ogon jakiego koloru i od kiedy masz te moce

      Usuń
    4. Który wyprobowałaś pomysł że masz 6 moc?

      Usuń
  64. A potem znowu jak sie wysvhnie to stanie sie syrena?

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak sie wyschnie to znowu będe człowiekiem???

    OdpowiedzUsuń
  66. Czy do 13 sposobu trzeba wodę deszczowa?

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie można stać się syreną ,ponieważ syrena to rodzaj ryby nieważne jak bardzo chcebu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by chciał mieć śmierdzący rybą rybi ogon no?

      Usuń
    2. Ty skoro jesteś na tej stronie więc ogar

      Usuń
  68. Mam pytanie bo od 2lat chce zostać syrenem mam 12 lat i się zastanawiam czy pełna jest 2021 bo boję się sam to zrobić mogę z kimś to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie istnieją syreny!jak by byłyjakieś badania czy co ! Nigdy nie widziano syren! Jak by byście byli na wyspie Makowska to mogli byście podążyć! Ale macie swoje marzenia to najwarzniejsze! Od Hani mam 11 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz pani mondralińsko że w Danii znaleziono w brzuchu rekina szkielet syreny?

      Usuń
  70. Cześć jestem Hania i mam 11 lat. Od dawna marzę o tym żeby być syrenką. Z moją kuzynką postanowiłyśmy spróbować waszych sposobów, ale mamy kilka pytań:

    1. czy można przestać być syreną?
    2. Czy wy przypadkiem nie oszukujecie ludzi?
    3. Czy musi koniecznie do przemiany być pełnia?
    4. Czy trzeba się przemieniać wodą a nie np.jakims wisiorkiem?
    5. Jaki jest proces przemiany czy boli?




    Czekam na odpowiedzi i pozdrawiamy Hania i Lena
    😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. nie
      2.nie wiem nie jestem jedną z nich
      3.tak jest bardzo potrzebna
      4.trzeba wodą
      5.nie boli

      Usuń
  71. co do sposobu 13 czy musi być deszczówka czy może być roztopiony śnieg pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzięki, działa!

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystko działa, ogon ma świetnie sprawny. Codziennie w wannie leze troche dluzej bo nie umiem sie pozbierac ale same zalety są jednak zapomnieliscie tylko o tym ze jak sie zamienia to stanik nie jest w cenie i zostajesz z golymi cyckami, pamietajcie na przyszlosc

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam duże pytanie i proszę o odpowiedź. Co jeśli ktoś w tamtym sposobie nie ma ogródka? Ja mam ale tak z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na jakiejś trawie lub u sąsiadów, a teraz muszę na Mako

      Usuń
  75. A ten ogród musi być taki że wsm idk....bo sama nwm bo ja mam taki megaa duży i nwm czy to coś wspomoże

    OdpowiedzUsuń
  76. Miska Woda. sól w dużych kostkach i kostki lodu rzeby woda była zimna zamocz twarz w tej wodzie i w myślach wypowiedź słowa:"Kula"chcę być syreną jak dotknę wody.Powtusz tyle ile wytrzymasz pod wodą. Za 5 dni lub za miesiąc będziesz syreną(nie dotykaj wody przy innyh hyba nie chcesz zdradzić sekretu);)

    OdpowiedzUsuń
  77. W sumie na moich nogach są łuski ale nie mam ogona


    Ps.ja nie umiem pływać ale chodzę na takie zajęcia we czwartki z pływaniem i jak będę miała ogon to nie wiem co zrobię plizzz odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  78. mam pytanie, czy sposób 12 i 13, trzeba zrobić podczas pełni?

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja dziś chcę zostać syrena ale nwm czy się uda spróbuję ale trochę się boję czasami uniknięcie wody jest u mnie nie możliwe 😊🦄😭

    OdpowiedzUsuń