sobota, 21 lutego 2015

5000 wejść

Mamy już 5000 (a właściwie prawie 5400) wejść!!! To niesamowite!!! Naprawdę nie mogę uwierzyć ,że przez 2 dni (bo od 19 lutego) przybyło prawię 1500 wejść. Muszę podziękować naszym fankom dzięki którym nie udałoby się nam osiągnąć takiego sukcesu. Na specjalne podziękowania zasługuje Luna, która broniła nas, gdy ktoś niesprawiedliwie posądził nas o oszustwo. Oczywiście podziękowania są dla wszystkich dziewczyn aktywnych na naszym blogu :). Wejść przybywa nam tak szybko (wczoraj wieczorem robiłam obrazek powyżej, a i tak spóźniłam się z  dodaniem tego posta), że następny taki post pojawi się dopiero gdy będziemy miały 10 000 wejść. Razem z  Trixy i Missy nie możemy się już tego doczekać ;).

By Hejli856

Ps: Niedługo skończą się nam klasówki i postów przybędzie ;)

13 komentarzy:

  1. Aż się rozpłakałam! Ale to co napisałam to nic . Przecierz każdy prawdziwy fan by tak postąpił. Bardzo , ale to bardzo dziękuje za to , że wasz blog istnieje, wy istniejecie i nie pożuciłyście bloga po 5 postach , bo znam takie co dają tylko ok4/5 posty i potem koniec. Pozdrawiam z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje ! Wasz blog jest chyba tym najlepszym ze WSZYSTKICH tych o syrenach,które można znaleźć w internecie. Nie opuszczacie czytelników,jak to większość robi. Wasze posty są inne,bardzo ciekawe i mogą przydać się syrenom,jak i tym którzy jeszcze nimi nie są. Myślę,że 10 000 wejść nadejdzie bardzo szybko. A hejterzy i niedowiarki niech się wypchają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhaha ostatnie zdanie :D Bardzo dziękujemy, robimy co w naszej mocy, żeby ten blog był ciekawy i interesujący :)

      Usuń
  3. Luna postąpiła słusznie :3 Mam pytanie. W jednym poście napisałyście, że Trixy ma konia. Czy jeździ konno? :3 A co do 10 000 wyświetleń to myślę, że już powinniście robić obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeżdżę konno i mam swojego konia. Missy też uprawia jeździectwo./ Trixy236

      Usuń
    2. Dziękuje. Nigdy nie moge znieść gdy ktoś obraża innych. :-)

      Usuń
    3. Layla się pyta (nie jestem obeznana w jeździectwie w przeciwieństwie do niej) na którym stopniu,klasie czy coś takiego jesteście...... a może wielkości......w każym razie jest to ponoć związane z umiejentnościami...... jak nie zrozumiecie mnie(nie zdziwiłabym się) to po feriach poprosze aby napisała o co jej chodzi w kom :-)

      Usuń
    4. No właśnie nie rozumiem :( jak chcecie to piszcie na maila: blaskmojegoogona@gmail.com
      Może chodziło jej o odznaki?

      Usuń
    5. Dobrze. To po feriach sie jej zapytam.

      Usuń
  4. Luna postąpiła słusznie :3 Mam pytanie. W jednym poście napisałyście, że Trixy ma konia. Czy jeździ konno? :3 A co do 10 000 wyświetleń to myślę, że już powinniście robić obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, ale chcę też powiedzieć, że ten blog bardzo przybliża syreni świat :)

    OdpowiedzUsuń