czwartek, 5 lutego 2015

Pytania do nas: cz. 2

Uwaga!
Jutro spotykam się z Missy na nagrywanie kolejnego filmiku. Jeśli chcecie o coś nas zapytacie to bardzo prosimy o komentarz pod tym postem lub wiadomość na naszego maila
najmatoszatan@gmail.com
Możecie się pytać o co tylko chcecie (związane z tym blogiem, syrenami, adminkami itp.). Dziękuje również osobom, które już wcześniej wysłały nam pytania.
Na wszystkie postaramy się odpowiedzieć, jednak nie obiecuje, że zdążymy odpowiedzieć na wszystkie w tym właśnie filmiku.
Pytanie możecie zadawać do jutra do około godziny 16-17 (wtedy będziemy nagrywać). Tradycyjnie pewnie trochę potrwa złożenie filmiku, jednak odkryłam edytor filmów YT, z które zapewne skorzystamy (liczę, że efekt końcowy będzie nieco lepszy od poprzedniego :).
Mam też pytanie do Was: Ile czasu wg Was powinien trwać filmik?
Teraz łapcie taką ładną syrenkę  :D



Z góry dziękuje za nadesłane pytania.
ps. I will try to add subtitles, but they will probably be from google translator (I haven' t got enought time to do it myself).
by Trixy 236

16 komentarzy:

  1. Nie ma pośpiechu :-D . 1.Czy istnieją niepełnosprawne syreny? 2. czy macie coś w rodzaju pieniędzy ?? 3. jaka jest wasza hierarhia wartości tj: co uważacie za najważniejsze , 4. jakie jest wasze ulubione jedzenie ??5. życie kulturalne syren tj. np: teatr itp.
    (Layla)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią odpowiemy na twoje pytania (nie licząc tego o jedzeniu, ponieważ odpowiadałyśmy na nie w poprzednim filmiku). Bardzo dziękujemy

      Usuń
    2. Ach, zapomniałam :-) (luna)

      Usuń
    3. Powinien trwać tak długo aż nie odpowiecie na pytania :-) ale nie dużo więcej niż 30 min (luna)

      Usuń
    4. Dzięki, a nie sądzisz, że lepsze było by kilka krótszych filmików np. 5-ciomintuowych?
      A co do pomyłki w pytaniach to nic ;)
      Jeszcze raz dziękujemy

      Usuń
    5. Żeczywiście. Jakby patrzeć na to od tej strony to lepsze byłyby takie po 5 min. A i jeszcze jedno pytanie : czy syreny chorują??
      Pozdrawiam (luna)

      Usuń
    6. Ok dziękuje za rady i pytania

      Usuń
  2. Ja i moja koleżanka często się pawimy w syreny najczęściej w lato. :-) Moja kolerzanka już wie że chce być syreną ale mam kłopot a właściwie dwa : 1 jak pływać w basenie mojej koleżanki i moim pez zdradzania tajemnicy mamie i tacie mojej koleżanki? 2 Jak to będzie gdy bede go miała czy biędzie chciała dziężciej z mną pływać czy jednak nie, czy to wpłynie na naszą przyjaśń czy nie? ( pytałam się i moja kolerzanka nie chce być syreną ale je lubi). :-) :-) :-) :-) :-) :-) Wasza fanka ( sorki za błedy )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pytania, czy możemy na nie odpowiedzieć w filmiku?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Tak. :-) A mój nick to: Syrenka123

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka pytań :3
    Z kim Missy robiła sposób 7 ?
    Top 5 najskuteczniejszych sposobów na zostanie syreną ?
    Czy jest jakiś sposób by z syreny znów zmienić się w normalnego człowieka ?
    Czy pod postacią syreny fałdki itp. znikają ?
    Czy jeżeli jakiś np. krem ma w składzie wodę to zamienimy się w syrenę po jego użyciu ?
    Pozdrawiam Was, Kasia :*
    PS. Świetny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się nazywa wasz kanał ? Plis odpowiedz kto kolwiek

    OdpowiedzUsuń