niedziela, 1 lutego 2015

Zakupy adminek

Ostatni we trójkę byłyśmy na zakupach. Kupiłyśmy rzecz potrzebną każdej syrenie, a mianowicie ODKAŻACZE DO RĄK i to w ilości hurtowej (12 sztuk + 3 casy). Pamiętajcie, że jako syrny nie możecie myć rąk wodą, tu więcej na ten temat. Oto parę zdjęć naszych zakupów (przepraszam za jakość, ale zdjęcia robione telefonem w ciemnej kawiarni).
Wszystkie produkty pochodzą z Bath&Body Works, gdzie teraz jest wspaniała promocja 3 w cenie 1, dzięki której za nasze duże zakupy zapłaciłyśmy tylko 50zł (ok. 17 dolarów).
Muszę przyznać, że odkażacze są świetne i pięknie pachną. Oto parę zapachów jakie wybrałyśmy:
-babeczka brzoskwiniowa z pekanem
-cytrynowa beza
-tropikalna margarita (pachnie jak limonka)
-słodki nektar
-aqua blossom (ma bardzo delikatny, słodki zapach)
Teraz parę słów o casie. Przydaje się, aby odkażacz mieć zawsze przy sobie. Dzięki niemu możecie nosić odkażacz przy np. plecaku czy torebce. Wszystkie wybrałyśmy zielono-biało-niebieski case, taki jak na zdjęciach poniżej (ostatnie 3 sztuki w sklepie).
Wszystkie zdjęcia mojego autorstwa (Trixy236).

12 komentarzy:

  1. Hej :) Fajne zakupy. Mam pytanie. Czy jest jakiś inny skuteczny sposób na zostanie syreną oprócz sposobu 7 ? :) Proszę o szybką odpowiedź ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polecam sposób 13, ale wszystkie są dość skuteczne

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Cudowny blog. Czekam na więcej postów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukałam takie casy, ale nic nie znalazłam :/ A szkoda bo by się przydały xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach. To jak będe w stolicy to kupie. Czekam na pościki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dodałam już jeden wg. Waszej prośby o naszej ławicy, mam nadzieję, że się Wam podoba ;)

      Usuń