sobota, 7 lutego 2015

List od naszej Fanki

W filmiku przeczytałyśmy list od naszej fanki Janiny. Uważam, że jest on motywujący i może pomóc wielu młodym fankom syren w staniu się syreną. Postanowiłam także zamieścić ten list na blogu w formie osobnego post. Oto on (wysłany 06.02.2015 roku):

Kochane syrenki,
Dzięki Wam dziś stałam się syreną! To takie niesamowite uczucie, aż nie jestem Wam go w stanie opisać. 
Na samym początku nie byłam pewna, czy na zawsze chcę zmienić swoje życie, bo do końca nie wiedziałam jak to wszystko wygląda. Ale dzięki waszemu blogu wysoko nagle stało się jasne. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam swój ogon, to popłakałam się ze szczęścia. Moja rodzina i przyjaciele nie wierzą w syreny i było mi ciężko sobie z tym wszystkim poradzić, ale znalazłam was i nagle wszystko stało się jasne.  Inne blogi o syrenach nie dbają tak o swoich czytelników jak wy. 
Dziękuję Wam za liczne odpowiedzi na moje pytanie dotyczące syren i za to, że mnie wspierałyście. Zostanie syreną to najlepsza rzecz jaka mnie spotkała w życiu.
Pozdrawiam wszystkie syrenki,
Fanka Janina (od niedawana Janinaxi) 

Ps. Ciekawostka: Janina została adminką naszej strony na Facebooku. Mam nadzieję, że ją polubicie :)
by Trixy236

9 komentarzy:

  1. Niestety nie mam (i nie moge) mieć facebooka :-( . Gdybym miała to bym polubiła . Ale moja koleżanka (layla) ma to ją poprosze aby polubiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Dzisiaj opublikowałyście 8 postów o_O . :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za opublikowanie mojego listu na waszym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Staramy się publikować posty kiedy tylko możemy, a to czego nie wstawimy w tygodniu nadrabiamy w weekend ;)
    To nic, że nie masz Facebooka :) miło nam, że czytasz naszego bloga i motywujesz nas swoimi komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! jesteście strasznie miłe! Mało kto mnie tak komplemetuje ! bardzo dziękuje . Ciesze się , że tak dużo postów dajecie . Jesteście kochane

      Usuń
  5. Hej,
    A czy jak zostanę już tą syreną to tak "na zawsze"? Dokładniej chodzi mi o to, że jak sposób zadziała to nie będę mogła się już przemienic w człowieka, tylko na zawszę syrena? Nie jestem gotowa, aby zmienić swoje życie, aby odejść od rodziny. Wolałabym, abym po dotknięciu wody przemieniała się w syrenę. ☺😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kiedy dotkniesz wody nie musisz opuszczać rodziny. Ale nie będziesz mogła potem zmienić się w zwyczajnego człowieka

      Usuń
    2. Jestem gotowa stać się syreną i próbowałam już mnóstwo sposobów. Ale wiem że wszystko jest możliwe

      Usuń