czwartek, 12 lutego 2015

FAQ: pytania o (pierwszą) przemianę

Ostatnio na naszym mailu oraz blogu pojawiło się dużo pytań dotyczących przemiany. Postanowiłam stworzyć z nich FAQ, czyli pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jak wygląda przemiana (kiedy wyrasta ogon)? 
Twoje nogi się zrastają, ubrania znikają i pojawiają się łuski, płetwa (słowem ogon). Dzieje się to bardzo szybko i niekiedy ciężko jest zauważyć poszczególne fazy przemiany (opisane powyżej).

Co się stanie jeśli przemienię się mając na sobie ubranie i buty?
 Ubrania znikają. Pojawiają się dopiero wtedy, gdy wysuszysz się i przeobrazisz w człowieka. To samo tyczy się butów.

Jakie są "objawy" stawania się syreną?
 Nie ma żadnych konkretnych objawów. U każdej osoby wygląda to inaczej. Niektóre osoby mogą czuć mrowienie w nogach, chęć wskoczenia do wody i jej "przyciąganie", długo wpatrywać się w księżyc czy po prostu czuć, że coś się dzieje.

Czy od śliny możemy się przemienić, np. gdy oblizujemy usta? Albo od potu np na wf ?
Usta są jedynym miejscem, które po zetknięciu z wodą nie sprawia, że się przemieniamy. Dlatego możemy pić, oblizywać usta. Jednak jeśli np. podczas picia kropla płynu spłynie nam poza usta, na skórę to się przemienimy. Nie możemy się przemieniać przez wydzieliny wytwarzane przez nasz organizm np. pot. Wyjątkiem od tej reguły są łzy, na które należy uważać.



ps. Jak Wam mija tłusty czwartek? Ile pączków zjedliście? Wyglądacie już tak?

by Trixy236

9 komentarzy:

  1. Ja zjadłam 5 pączków :D Naprawdę pomocny post :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy przemiana boli? na pewnym blogu czytałam , że tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie ;) to tak jak normalnie wchodzisz od wody, możesz czuć lekkie mrowienie w nogach. Boli tylko jeśli stracisz równowagę i się przewrócisz :D

      Usuń
  3. Mój kolega ostatnio zmienił się w syrenę i nie może się z tym pogodzić bardzo chciałabym go wesprzeć ale nie wiem jak proszę pomóżcie. Ps.jak szybko osuszyć ogon czymś innym niż suszarką, czego można użyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze xd omg lol, ; ( ja bym wyszła na wiatr. LUDZIE, SYRENY POMUSZCIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ok arbo to prawda albo fakty w internecie i jestescie chore psychiczne ja niewiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jesteś chory/a Psychicznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy jest zaklęcie żeby nie być już syrenom??

    OdpowiedzUsuń