sobota, 21 lutego 2015

Jak zostać syreną? cz. 1, sposoby 1-6

Oto poprawione sposoby na stanie się syreną. Niektóre z poprzednich mogły nie do końca działać. Wybrałyśmy tylko te w 100% sprawdzone i postanowiłyśmy udoskonalić tą serię. Pamiętaj:
-nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli nie udaje ci się zostać syreną do bardzo długiego czasu
-próbuj aż do skutku
-na każdego działa inny sposób
-próbuj różnych sposobów lub kilka razy tego samego
-rzadko udaje się zostać syreną za 1-wszym razem 
-do wszystkich sposobów podchodź na poważnie, a nie na żarty 

Sposób 1 
 Potrzebne rzeczy:
-otwierany medalik
-kartka
-coś do pisania
-minutnik/stoper
1. Na kartce piszemy swoje imię i słowo syrena np. "Syrena Ania"
2. Wkładamy medalik do ciepłej ( ale nie wrzącej ) wody na 15 min ( równo 15 min , nawet sekunda ma swoje znaczenie), aby dokładnie odmierzyć czas użyj stopera
 3. Noś medalik przez 3 dni
4.Następnie równo po trzech dniach o godzinie, której zaczęłaś go nosić sprawdź czy jesteś syrenką dotykając wody. Na wszelki wypadek po tym nie zdejmuj medalika. 

Sposób 2 
Potrzebne rzeczy:
-miska
-woda
-świece
-kartka papieru
-coś do pisania
 1. W misce umieszczamy świeczkę i zapalamy ją
2. Na kartce piszemy: swoje imię, wygląd ogona oraz magiczne słowo "Mani" (czyli księżyc)
3. Kartkę spalamy nad świecą starając się, aby popiół wpadł do wody
4. Jeśli popiół ułoży się w jakiś kształt związany z morzem lub księżycem to znak, że po następnym dotknięciu wody zmienimy się w syrenę 

Sposób 3
W trakcie pełni wejdź do płytkiego zbiornika z wodą (może być wanna). Usiądź po turecku i medytuj przez 2 godziny myśląc o byciu syreną. Potem połóż się w wodzie i zanurz całe ciało pod wodą (łącznie z głową). Wypuść powietrze. Wynurz się.  Przy następnej pełni zrób to samo, jednak tym razem powinien pojawić się ogon.

Sposób 4
Potrzebne rzeczy:
-kartka papieru
-świeca
-przyjaciel/ciółka
-biały obrus

1. Połóż na kwadratowym lub prostokątnym stole bieluśki obrus
2. Postaw na środku stołu świece.
3. Zgaś światło
4. Zapal świece
5. Usiądź na przeciwko z swojego przyjaciela/ciółki przy stole.
6. Jeśli twój przyjaciel/ciółka też chce byś syreną to niech wypowiada życzenie równo z tobą
7. Przy wypowiadaniu życzenia wyobraź sobie syrenę jaką byś chciała byś lub mieć zdjęcie takiej syreny jaką byś chciała być
8. Życzenie wypowiadaj tak „Mani, chcę być syreną jak dotknę wody ". Oczywiście możesz wypowiedzieć inne życzenie tylko pamiętaj na początku życzenia wymawiaj słowo "Mani"
9. Jak coś spadnie nie bój się, jak poczujesz zimno lub usłyszysz czyjeś kroki natychmiast zaświeć światło

Rady:
*Podejdź do tego bardzo poważnie
*Jak nie podejdziesz do tego poważnie, życzenie się nie spełni.
*Po 5 dniach lub miesiącu życzenie powinno się jak najbardziej spełnić

Sposób 5
Potrzebne rzeczy:
- doniczka z ziemią
- zapałki
- kartka
- coś do pisania
1.Podczas pełni wyjdź na zewnątrz
2. Zapałki ustaw w pionie tworząc trójkąt, a na kartce napisz: O, księżycu spraw, bym się stała jedną z syren!
3. Następnie włóż kartkę pomiędzy zapałki tak, by utrzymywała się w pozycji pionowej ( dlatego najlepiej jest mieć te długie zapałki ).
4. Gdy już to zrobisz zapal zapałki i kiedy będą się palić wypowiadaj głośno i wyraźnie słowa zapisane na kartce.
UWAGA: Nie wolno robić tego w lesie ani w miejscu gdzie rośnie wysoka trawa. Najlepiej mieć przy sobie wiadro zimnej wody , lub dopilnować by ziemia w doniczce była mokra

Sposób 6
Potrzebne rzeczy:
-woda (zdatna do picia)
-szklana miska lub inne naczynie (musi być czyste)
1. Do naczynia nalej wody
2. Wystaw miskę na dwór lub na balkon (światło księżyca musi padać na miskę)
3. Zostaw miskę na całą noc na dworze
4. O świcie wypij szklankę tej wody
5. Po tygodniu powinnaś/eś stać się syreną
Rady:
*Nie wykonuj tego sposobu w trakcie mrozu.
*Pamiętaj, że będziesz musiał/a wypić tą wodę, dlatego zadbaj o higienę. 

by Trixy236

56 komentarzy:

  1. To super że poprawiłyście te sposoby. Mam jednak pytanie: czy stary sposób 1 też może zadziałać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sposub 6 dziala

      Usuń
    2. Mam pytanie czy trzeba robićsposób2w pełni?

      Usuń
    3. Dzień dobry,
      Nie zawsze wierzyław w syreny. Nie no, no bo skąd nagle takie stworzenia. Hmmm... Ale jak zobaczyłam ten blog, ile tu jest o syrenach to pomyślałam ,,Po co ktoś miałby się tyle trudzić dla czegoś co nie istnieje? Syreny muszą istnieć". I istnieją, to takie ála manaty, zwane również morskie krowy. Żywią się trawa na dnie oceanu. To zwierzęta. Nie wiem czy pół kobiety, pół ryby istnieją ale...

      Usuń
    4. A jak chce zrobić sposób 6 to czy to musi być pełnią? Błagam odpiszcie...🥰🥰🥰

      Usuń
  2. Fajnie, że poprawiłyście sposoby i dostałyście nowe :) Mam zamiar wypróbować sposób 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się udać :) to jeden ze skuteczniejszych sposobów

      Usuń
  3. Fajnie, że poprawiłyście sposoby i dostałyście nowe :) Mam zamiar wypróbować sposób 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co jeśli przy sposobie 2 popiół ułoży się w wzór związany z wodą a przy następnym dotknięciu wody jednak nie zamienię się w syrenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oznacza to, że zrobiłaś coś źle. Najlepiej wypróbuj inny sposób :)

      Usuń
  5. próbuję sposób 2


    by: AnonimX4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i napisz jak ci poszło! Oczywiście jak tylko chcesz .

      Usuń
    2. A co do drógiego sposobu to czy można te świece przechylić tak aby popiół na 100°/. wpadł do wody , czy tej sświecy nie wyciągać?

      Usuń
    3. A do trzeciego(sorki , żee tyle kom ale dłuższe nie chcą mi się publikować) to czy trzeba tak długo medytować czy można krócej? Bo mi się wydaje , że mama raczej nie pozwoli tak długo się myć Xd.

      Usuń
    4. W drugim można np. dmuchnąć. Myślę, że lepiej jej nie wyciągać, ale można ją przechylić, tak aby nie wyszła całkiem z wody.
      Szczere mówiąc nie wiem. Myślę, że można spróbować robić to trochę krócej.
      Nie przejmuj się ilością komentarzy :D po to tu jesteśmy, żeby odpowiadać na Wasze pytania.

      Usuń
  6. Czy do drugiego sposobu potrzeba pełnię?? Właśnie chcę go wypróbować :)
    Jeszcze nie syrenka,
    Marta P.
    PS.: Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem specem, ale chyba do wszystkich trzeba pełni. Ja bynajmniej niektóre robię w pełnie, niektóre w zwykłe dni, niektóre w święta. Niestety żaden (nawet wymyślony) nie zadziałał, ale nadal wierzę!(ja to wg jestem taka ciamajda;p

      Usuń
    2. Zwariowana, ja też nadal wierzę :) próbuję różne sposoby na prawo i lewo XD bo chociaż wierzę od roku, chcę nią być. Zazwyczaj gdy siedzę za długo się kąpię, mama mówi: ,,Wyrósł ci ogon?'' a ja odpowiadam ,,Tak!'' i szybko zwijam nogi w ręcznik XD Tak jak mówi moja koleżanka i ja- Człowiek bez marzeń, to jak ryba bez wody. To prawda :D Życzę Ci powodzenia w dalszym ciągu próbowania :) może kiedyś mi i Tobie się uda :)
      Pozdrawiam ;*
      Marta P.

      Usuń
    3. Tak, do wszystkich sposobów potrzebna jest pełnia.
      Nie traćcie nadziei, bo podobno to jedyna prawdziwa magia!
      Próbujcie aż do skutku, na pewno Wam sie uda.

      Usuń
    4. A jeśli w zwykły dzień to zrobię i mam księżycowy pierścień

      Usuń
  7. Mam parę pytań:
    czy sposoby mogą działać bez pełni
    czy można wymyślać swoje
    czy Wasi rodzice i bliscy wiedzą że jesteście syrenami
    jaki wiek jest najbardziej odpowiedni do bycia syreną. w jakim wieku zostałyście Wy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak, do wszystkich sposobów jest potrzebna pełnia.
      2. Nie, to nie są wymyślone sposoby tylko takie, które naprawdę działają.
      3. Tak, nasze rodziny wiedzą, a co do znajomych, to zależy którzy, ale większość nie wie.
      4. Nie ma najbardziej odpowiedniego wieku. To zależy od Ciebie.

      Usuń
  8. ps. fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  9. a w tym 1 sposobie to trzeba przed zanurzeniem medalika wlozyc kartke do medalika, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. a czy jak zostanie się syrena to jest jakies cos aby być z powrotem
    człowiekiem?

    OdpowiedzUsuń
  11. ktoś próbował już sposobu 2 ? mam zamiar go wypróbować ;) ale czy można zrobić to na dworze ? znaczy nie na trawie ale tak by rodzice nie zauważyli ;) + czy mamy napisać rodzaj ogona czy raczej go narysować ? a można to robić wszędzie i o każdej porze? sory że tak dużo a poprostu musiałam się zapytać xd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie sposoby wykonuj w pełnie. Tak, można na dworze. Napisać rodzaj ogona, jeśli chcesz możesz też narysować. Dziękujemy za pytania

      Usuń
  12. Ej wy sobie robicie jaja czy serio myslycie ze jestescie syrenami??!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy w sposobie 18 potrzebna jest pełnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do wszystkich sposobów jest potrzebna pełnia.

      Usuń
  14. SERIO W TO WIERZYCIE?! TO JEST KŁAMSTWO, TAK TO BY MOGŁA UDOWODNIĆ ŻE JEST SYRENĄ (zdjęcie). HAHAHAHA, ŻAL MI WAS XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html

      Usuń
    2. A mi jest żal ciebie że się nabijasz z innych jak sama pewnie właśnie obijasz się i wygodnie pierdzisz w poduszki?! Więc ogarnij się bo ja mogę się śmiać że ty w to nie wierzysz, i co ,jak byś się czuła??!! Pomyśl dwa razy dziewczyno!

      Usuń
  15. Do: ElizaTFM Tak, my w to wierzymy, a jeśli ty nie to jest tylko i wyłącznie twoja sprawa, każdy ma prawo mieć swoje zdanie,ale nikt nie ma prawa naśmiewać się z ludzi, którzy mają inne zdanie. Dlatego nie zaśmiecaj proszę tego bloga, jakimiś nie miłymi komentarzami. Dobrze? :-/ Nie to,że jestem jakoś na ciebie obrażona czy coś, tylko mówię,że takie rzeczy powinnaś zachować dla siebie, bo nie pomyślałaś jak czują się Trixy,Hejli i Missy czytając twój kom. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie Nelka, jesteśmy przyzwyczajone do krytyki. Eliza o istnieniu syren możesz poczytać tu:
      http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/search/label/Istnienie%20syren

      A tu wyjaśniamy czemu nie pokażemy ogonów:
      http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/2015/02/sprostowanie-czyli-informacje-dla.html

      Usuń
    2. Drogie założycielki!
      Bardzo chcę zostać syreną. Moja prababcia ma imię na literę S. Kocham wodę. Mam ładny głos.
      Więc jestem choć trochę syreną?
      Czekająca na ogon Snowy.

      Usuń
  16. A co jeśli chcę być syreną tylko taką żebym umiała kontrolować tą zamiane w syrene. Czy da sie tak zrobić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SyrenkaZUzka♥5 lutego 2016 09:28

      Wiesz... nie jestem jakąś specjalistką, ale z tego co wiem to niestety tak się nie da. Chyba, że czegoś o tym nie wiem, bo tak jak mówiłam nie jestem specjalisktą. Musimy poczekać , aż dziewczyny (Trixy, Miss i Hejli) wejdą na bloga, bo one na pewno bedą wiedziały. Ale najprawdopodobniej nie można kontrolować zamiany w syrenę (niestety). POZDRAWIAM ;-)

      Usuń
    2. Tak można

      Usuń
    3. Tak można to robić tylko gdy władasz potenrzną magią księrzyca

      Usuń
  17. A co do sposobu 16 to może być ta piosenka:Hatsune Miku Shizuka na tsuki no yoru?

    OdpowiedzUsuń
  18. Słuchajcie, ja wierze w syreny. Bardzo chciałabym być jedną z nich, ale nie jestem pewna, czy serio można nią zostać.
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  19. Udało mi się! Robiłam sposób 4 z przyjaciółkami i udało się za pierwszym razem ;). Dziękuję Wam dziewczyny, teraz we trzy jesteśmy syrenami.
    Pozdrawiam serdecznie
    Amy

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dzisiaj zrobiłam 1 sposób czy on zadziała ?

    OdpowiedzUsuń
  21. a i karteczka mi się zmoczyła czy to ma znaczenie ?

    OdpowiedzUsuń
  22. mi nie zadziałało zrobiłam te z świeczką miską i wodą że popiół miał spaść
    do wody i nic sie nie stało a wszystko zrobiłam dobrze a z tego popiołu wyszła mi syrena ale nic sie nie stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ten sposób robić w pełnię, podobnie jak i wszystkie pozostałe. Robiąc ten sposób w dzień gdy nie ma pełni, są marne szanse że zostaniesz syreną. W końcu magia syren jest powiązana z magia księżyca podczas pełni. Nigdy się nie poddawaj, gdy ci sie nie uda zostać za pierwszym razem, próbój az do skutku

      Usuń
  23. Ja zawsze marzyłem o zostaniu trytonem jak ktoś jest syrenom to niech do mnie napisze JaniszewskiMateusz61@gmail.com
    ps. Potrzebuje pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem syreną zostałam ją za 27 razem więc tak od 2 lat ją próbuje być

      Usuń
  24. elo to muszą być barwniki sporzywcze do sposonu z wanną

    OdpowiedzUsuń