sobota, 14 lutego 2015

Nasze znaleziska z dna oceanu


Jak już wspominałam wszystkie lubimy zbierać różne skarby z dna oceany, jednak Hejli jest w tym zdecydowanie najlepsza. Dla niej wakacje bez przeszukiwania morskiego dna są stracone. Ja (Trixy) często fotografuje nasze znaleziska i przedstawię je w tym właśnie poście. Oczywiście dodanie wszystkich tych skarbów zajęło by mi całe wieki, dlatego przedstawiam tylko najciekawsze:
opuszczone muszle
perełki i muszle z masą perłową


oraz inne znaleziska
Chociaż znalazłyśmy tak wiele, na pozór wspaniałych, skarbów odnalazłyśmy coś nieoczekiwanego i zdecydowanie cenniejszego-naszą przyjaźń. Co roku wyjeżdżamy razem na wakacje żeby pielęgnować ten skarb. Ciesze się, że znalazłam kogoś tak cennego.
by Trixy236 z dedykacją dla Hejli i Missy
ps. Chcielibyście zobaczyć filmik w którym robimy we trójkę syrenią biżuterię m. in. ze skarbów z oceanu?

10 komentarzy:

  1. Śliczne znaleziska ;p
    Taak,zróbcie takie filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie bym taki filmik zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznee . Taaaaak!!! ps. Czekam na filmik z pytaniami z e -mile :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaramy się dodać coś takiego, ale udałoby nam się dopiero za około 3 tygodnie, bo wcześniej wszystkie terminy mamy pozajmowane :( to było takie "przyszłościowe" pytanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byś niee zauwarzył to to JEST INTERNET :-D .
    Pomyśl zanim napiszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że to pierwsze lepsze grafiki z Google, a one piszą, że same te zdjęcia robią.

      Usuń
    2. Nie napisałam, że zdjęcia są mojego autorstwa, tylko, że często robię zdjęcia temu co znajdzie Hejli. To nie są pierwsze lepsze zdjęcia, tylko zdjęcia okazów podobnych od tych (lub nawet takich samych), które znalazła Hejli. Dalszą falę hejtu możecie wysyłać na maila: blaskmojegoogona@gmail.com . Pozdrawiam, wszystkich hejterów i dziękuje wszystkim prawdziwym fanom za pozostanie z nami. /Trixy

      Usuń
  6. " Ja (Trixy) często fotografuje nasze znaleziska i przedstawię je w tym właśnie poście. Oczywiście dodanie wszystkich tych skarbów zajęło by mi całe wieki, dlatego przedstawiam tylko najciekawsze:"
    Nie napisałam, że zdjęcia są mojego autorstwa, tylko, że często robię zdjęcia temu co znajdzie Hejli. To nie są pierwsze lepsze zdjęcia, tylko zdjęcia okazów podobnych od tych (lub nawet takich samych), które znalazła Hejli. Dalszą falę hejtu możecie wysyłać na maila: blaskmojegoogona@gmail.com . Pozdrawiam, wszystkich hejterów i dziękuje wszystkim prawdziwym fanom za pozostanie z nami. /Trixy

    OdpowiedzUsuń