czwartek, 19 lutego 2015

Jak dostosować łazienkę dla syreny?

Jak myją się syreny?
Dużo osób zadaje to pytanie. Oczywiście robią to w łazience. Jeśli nie wiecie jak urządzić łazienkę w syrenim stylu zajrzycie tutaj.
Na początek powiem, że większość syren robi to w wannie
jednak nie każda syrena ma taką możliwość. Niektóre muszą się kąpać pod prysznicem.
Oczywiście nie da się "balansować na ogonie" ani w jakiś inny sposób utrzymać równowagę, więc syreny pod prysznicem po prostu się przewracają. Dobrym pomysłem jest zainstalowanie siedzenia pod prysznicem, aby nie trzeba było leżeć ściśniętym w małej kabinie prysznicowej. Oto kilka pomysłów na praktyczny prysznic:
 Powyżej widzimy zainstalowane siedzenia (takich samych używają niepełnosprawni ludzie). Myślę, że zakup takiego nie jest dużym problemem.
Przebudowa łazienki tylko ze względu na prysznic jest według mnie nieco zbyt czasochłonna. A syrenom, które nie mają odpowiednio dostosowanej łazienki radzę zainstalować właśnie takie siedzenie.
Poniżej prezentujemy prysznice, które są wygodne dla syren, ale możemy je mieć jeśli budujemy dom od początku.
Z pozoru prysznic wygląda normalnie, jednak niski próg oraz wylane i obłożone kafelkami siedzenie są doskonałymi pomysłami. Nie rzucają się zbytnio w oczy, więc nie powinny wzbudzić podejrzeń. Dodatkowo zainstalowano wannę co jest również bardzo dobrym pomysłem.
Poniżej prysznic bez progu. Możemy uruchomić w nim wodę dzięki praktycznemu pokrętłu znajdującemu się w zasięgu ręki. Jeśli leżymy na podłodze, a przez ogon nie mamy się jak podnieść, to pomoże nam regulować strumień wody oraz jej temperaturę.
Ta propozycja jest według mnie bliska ideału. To pół-wanna pół-prysznic. Dodatkowo łatwo się z niej "wyczołgać" co jest często problemem gdy zamiast nóg nasz ogon. Jednym minusem jest to, że może wzbudzić podejrzenia oraz nie sprawdzi się w każdym wnętrzu.

Jak już wspomniałam syreny lubią kąpiele z pianą (oczywiście istnieją od tego wyjątki), dlatego używają różnorodnych płynów do kąpieli, często o ciekawych zapachach. 
Nie będę się specjalnie rozpisywać nad kosmetykami używanymi przez syreny (to bardzo indywidualna kwestia, jak u ludzi), jeśli chcecie się dowiedzieć jakich my kosmetyków używamy możecie zadawać nam pytania (lub poprosić o post) w komentarzach lub na maila.
Dodam tylko zdjęcie płynu do kąpieli do firmy Hipp, który naprawdę mnie zainteresował. Nie dość, że opakowanie urzekło mnie cudowną foczką to jeszcze da się nim myć oraz robić bańki. Uważam, że to świetny pomysł :D

Mam nadzieję, że teraz kąpiel będzie Wam sprawiać jeszcze więcej frajdy.
by Trixy236

10 komentarzy:

  1. Tak. Zróbcie taki post. Poza tym jak wczoraj weszłam na laptopa (cały czas pisze z telefonu) zadziwiła mnie liczba wejść :-) JUŻ 4000!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, post pewnie pojawi się w weekend. Ja wciąż nie mogę uwierzyć w tak ogromną liczbę wejść :D

      Usuń
  2. sorry ale mi się wydaje że te ogony są sztuczne.....


    by; AnonimX4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szkole syren są : http://www.popularnie.pl/szkola-dla-syren/ . Ale autorki bloga NIE twierdziły że jest inaczej

      Usuń
    2. Tamta szkoła syren oferuje sztuczne ogony, aby zobaczyć jak to jest być syreną. Co do zdjęć ogonów w tym poście- nie potwierdzę, nie zaprzeczę. To nie nasze zdjęcia, nie przedstawiają też nas. Po prostu pasowały do postu. Nie sprawdzamy każdego źródła z którego bierzemy zdjęcia. Według mnie ta syrena na drugim zdjęciu to przebrany człowiek, co do pierwszego nie wiem.

      Usuń
  3. Ta syrena ze złotym ogonem jest przebrama!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok sorki za tamten komentarz bp to moja siostra mam nadziejs ze niema blendów bo pocjosze z angki

    OdpowiedzUsuń