sobota, 7 lutego 2015

Po pełni




Wiele syren po pełni czuje się zmęczone, są poddenerwowane i ospałe, a niektóre nawet bywają nie miłe dla przyjaciółek z ławicy, ale widok oceanu i naszych syrenich przyjaciół (czytaj tu) uspokaja każdą syrenę. Ze względu na to że niedawno była pełnia, w tym poście pokaże wam parę zdjęć, które mogą wam pomóc.






























Ten post piszę specjalnie dla syren mieszkających daleko od morza, bo właśnie im jest najtrudniej po pełnii, gdy nie mogą zobaczyć oceanu.

by Hejli856

Ps: Większość zdjęć przedstawia miejsca w których byłam z Missy, podczas naszych wspólnych wypraw.

5 komentarzy:

  1. Mi pełnia dodaję siłę coś al'a księżycowa moc a po pełni jestem bardziej energiczna. jeszcze nie jestem syreną ale się do tego przygotowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wasz blog ale mam pytanie czy jeszcze coa napiszecie proszę jesteście takie cuper proszeee każdy was kocha a chejty wam tylko zazdroszcza 😍😍😍❤️❤️🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. czy wy sikacie? Jeżeli tak to w jaki sposób? Jeżeli nie to jak wy się załatwiacie

    OdpowiedzUsuń