poniedziałek, 29 grudnia 2014

Życzenia noworoczne i pełnie w 2015 roku

Ponieważ zbliża się koniec roku, postanowiłam przedstawić Wam kalendarz pełni na następny 2015 rok. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla Was najlepszym rokiem w Waszym życiu. Życzę Wam wszystkiego najlepszego, rozwoju osobistego i rozwoju jako syrena.
Poniżej przedstawione "krwawe pełnie" w 2014 i 2015 roku, według tego zaćmienie krwawej pełni nastąpi W MOJE URODZINY, nie mogę się doczekać <3.
Piszcie w komentarzach kiedy macie urodziny i jaka jest wtedy faza księżyca.
_________________________________________________________________________
Krwawe Pełnie w 2014 i 2015


 ________________________________________________________________________________
Kalendarz faz księżyca na 2015 rok znajdziecie tu.
 _____________________________________________________________________________
na koniec jeszcze łapcie taki ładny księżyc, na szczęśliwy Nowy Rok

by Trixy236

5 komentarzy:

  1. Ja mam urodziny 22 sierpnia i w tym roku wypadają w pełnię, strasznie się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Luna, dzięki wielkie za tak dużą aktywność. Na prawdę miło czytać twoje komentarze :)

      Usuń
  3. 20 czerwca mam i wtym roku przypada pełnia ;-)

    OdpowiedzUsuń