piątek, 26 grudnia 2014

Zaklęcia cz. 2: Zaklęcie na zmianę koloru ogona

 Zmiana koloru ogona to dość łatwe zaklęcie. Uważam, że jeśli ktoś chcę zacząć przygodę z Magia Księżyca, to właśnie to zaklęcie jest odpowiednie.

Należy przygotować:
-swój ogon-dokonaj przemiany (zmocz się wodą) i ułóż się tak aby widzieć go przez cały czas
-naczynie lub muszlę-będziemy w nim rozdrabniać koralowce, więc musi być mocne
-Pierścień Mocy Księżyca-przykładowe Pierścienie Mocy Księżyca w następnym poście
-mleko krów lądowych 2%-koniecznie 2%
-srebrna łyżka-może być także posrebrzana
-kawałki koralowców-w wybranym kolorze, gatunek koralowca odpowiada wyglądowi ogona, poniżej kilka przykładów.




1.Poczekaj na pełnię.
2.Załóż pierścień.
3.Powiedz:
"Dziękuje Ci Królowo Syren za Magię Księżyca,
 Księżycu, użycz mi trochę swej mocy,
obiecuje, że Twej magii użyje jedynie w słusznej sprawie,
nigdy przeciwko tobie, 
a kiedy jakakolwiek syrena będzie w potrzebie,
użyję Magii by ją uratować."
4.Kawałki koralowców rozdrobnij na proszek, w naczyniu, za pomocą srebrnej łyżki.
5.Wymieszaj z 154ml mleka. Mleko powinno się zabarwić na pożądany kolor.
6.Wypowiedz słowa:
"Ogon mój chcę przemienić,
Księżycu, pozwól mi kolor zmienić.
Użycz mi odrobinę swej mocy,
a blask mojego ogna rozjaśni mrok nocy"
7. W tym momencie mleko powinno zawrzeć i przemienić się w srebrzysty płyn.  
7.1 Jeśli to się nie stało natychmiast przerwij. Zrobiłaś coś źle. Następna próba użycia Magii Księżyca skończy się twoją śmiercią. 
8.Wylej płyn na swój ogon. Powinien w niego wsiąknąć. Jeśli to nie nastąpiło postępuj jak w punkcie 7.1
9. Przemień się w człowieka (osusz się)
10. Przy następnej przemianie twój ogon powinien mieć inny kolor
 
by Trixy236

1 komentarz:

  1. Mam pytanie Bo jak coś pójdzie nie tak to kiedy następny raz mogę użyć magii księżyca?

    OdpowiedzUsuń