piątek, 26 grudnia 2014

Zaklęcia cz. 1: Wprowadzenie

Postanowiłam zacząć serię o zaklęciach. Uważam, że w tak poważnym temacie powinna się wypowiadać doświadczona syrena.
  Pamiętaj, że każde, nawet najprostsze zaklęcie może być niebezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieudane próby wykonania zaklęcia. Myślę jednak, że jeśli będziesz postępowała zgodnie z naszymi wskazówkami i robiła dokładnie to co jest napisane, to nic złego nie powinno się stać. Jednak nigdy nie wiadomo... magia bywa kapryśna.
  Dodam jeszcze parę słów o Magii Księżyca. Przedstawię fakty na jej temat w punktach, aby łatwiej się czytało :)
1. Magia Księżyca to moc, która posiadają tylko syreny ze wszystkimi innymi mocami. Jest niezwykle rzadka.
2. Magia ta jest najsilniejsza w pełnię księżyca, przez to czasem w pełnię trudno jest kontrolować moce (porady "Jak uniknąć zdemaskowania w pełnię?"znajdziecie w filmiku)
3. Umożliwia wykonywanie zaklęć, eliksirów oraz wróżb przez syrenę
4. Magia Księżyca jest potężniejsza, jeśli syrena nosi Pierścień Mocy Księżyca. Pamiętaj jednak, że im potężniejsza moc tym większe niebezpieczeństwo.
5. Magią Księżyca nie może zajmować się każdy, tylko doświadczone, rozważne i odpowiedzialne syreny, które posiadają (już dobrze opanowane) 3 pozostałe moce i potrafią je perfekcyjnie kontrolować.

by Trixy236

2 komentarze:

  1. Mam pytanie a jak zostać syreną trzeba iść gdzieś lub popłynąć jest wiele teorii ale nie które mogą nie dzialać dlatrgo napisałam ten komentarz do was pomorzecie mi w głowie mam tylko jak zostać syreną co naprawdę muszę zrobić cały czas tylko czytam o syrenach i na przykład o wyspie mako i o ksieżycowych jeziorkach mam.nadzieję że mi pomożecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę odpowiedzieć na pytanie czy to nie kłamstwo

    OdpowiedzUsuń