sobota, 27 grudnia 2014

Plusy bycia syreną

 Bycie syreną to same plusy, ale niektóre przyszłe syreny mają wątpliwości czy warto nią być. Pomogę wam wybrać właściwie i przekonam was że nie ma nic wspanialszego niż posiadanie ogona.

Oto tylko kilka z wszystkich plusów:










                                                                               

 -odkrywanie skarbów oceanu



 -podziwianie raf i innych pięknych miejsc oceanu



 -posiadanie mocy



-przyjaźń z morskimi zwierzętami

Uwaga!!!!
Bycie syreną to przede wszystkim WIELKA ODPOWIEDZIALNOŚĆ i choć każda syrena powie wam że jest bardzo szczęśliwa pod wodą i że to najlepsza decyzja jaką podjęła w życiu, to wy musicie zdecydować czy jesteście w stanie wziąć na siebie taką odpowiedzialność.


by Hejli856

10 komentarzy:

  1. Bycie syreną to przede wszystkim wielka odpowiedzialność. Ta decyzja powinna być podejmowana z innych pobudek niż osobiste korzyści. /by Trixy236

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy jest gotowy na bycie syreną. Jeśli zastanawiasz się czy jesteś gotowa polecam rozwiązać test (patrz post "Test"). /by Trixy236

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam rze bycie syrenom to arz tak wielka odpowiedźalnosić, dźeki wam podejde do tej decyzi powarzniej nirz wczesińej

    Ala z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał. Podziwiam was i wasz blog. Ps . Dajcie wasze fotki po przemianie jeśli moge prosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mamy podwodnego aparatu i nie możemy wykonać zdjęć. Ale postaram się coś z tym zrobić.

      Usuń
  5. Mam pytanie: jak mamy pływać w oceanie,podziwiać ocean skoro w pobliżu mnie/nas nie ma żadnego OCEANU albo MORZA lub czegokolwiek , żeby popływać? ;o Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, my zdecydowałyśmy się na życiu wśród ludzi i teraz musimy ponosić tego konsekwencje: musimy żyć z dala od morza. Na szczęście całe wakacje spędzamy nad morzem i często wyjeżdżamy na różne ferie itp.

      Usuń
  6. Na szczęście ja mieszkam nad samym morzem i nie mam tego problemu. Dziewczyny, przekonałyście mnie i moje trzy przyjaciółki do zostania syreną. Teraz wszystkie trzy pływamy razem codziennie. I też żyjemy na lądzie.
    Pozdrawiam Was serdecznie
    Em

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja marzę o tym żeby zostać syreną ale nie wiem czy mam iść na wyspę Mako

    OdpowiedzUsuń