poniedziałek, 29 grudnia 2014

Pytania do nas

W Sylwestra spotykam się z Hejli. Postanowiłyśmy, że opowiemy Wam trochę o sobie. Nagramy filmik, w którym odpowiemy na Wasze pytania. Pytania możecie pisać w komentarzach (anonimowo) lub przesyłać je na maila
najmatoszatan@gmail.com
Możecie też wyzwać nas do zrobienia jakiegoś challenge'a, poprosić nas o zaśpiewanie jakiejś piosenki czy coś innego. Możecie na pytać o wszystko-o nas, o bycie syreną, o naszą przyjaźń i o wszystko inne co Was ciekawi. Na wszystkie pytania odpowiemy, a jeśli nie starczy nam czasu, to nagramy następny filmik z pytaniami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba
ps. Na tego maila możecie też przesyłać swoje prace, pomysły na posty i inne rzeczy, którymi chcecie się z nami podzielić (jeśli będą ciekawe to, za zgodą autora, wstawimy je na bloga)
by Trixy236

16 komentarzy:

  1. Hej jestem Julka i mam 10 lat. Uwielbiam waszego bloga. Moje pytania:
    -jakie macie ogony (jaki kolor)?
    -co najchętniej robicie w świecie ludzi i w świecie syren?
    -w jaki sposób przemieniłyście się w syreny?
    -jak długo jesteście syrenami?
    -jaki sposób polecacie żeby był najskuteczniejszy?
    -jak powiedzieć rodzicom, koleżankom że jestem syreną (kiedy już bedę)? i czy im wogule mówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pytania, z chęcią odpowiemy na nie na noworocznym filmiku

      Usuń
    2. Dzienks :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, jestem już długo syreną, ale widzę, że wy jesteście na prawdę bardzo doświadczone i dlatego chcę się was zapytać Jak kontrolować swoje moce w pełnię? i Co zrobić gdy przemienię się w syrenę a nie mogę wejść do łazienki (moją historię przesłałam na maila)?, z góry dziękuje za odpowiedź i mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania na filmiku
    pozdrawiam
    syrena Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pytania, z chęcią odpowiemy na nie na noworocznym filmiku. Nie bój się Nas pytać, nawet jeśli jesteś syreną już długo to nie znaczy, że musisz wszystko wiedzieć. To dobrze, że pytasz i to nic złego, że czegoś nie wiesz.

      Usuń
  4. Od zawsze zastanawiałem się w co są ubrane syreny po przemianie. Jeśli w ogóle mają coś na sobie, nie licząc ogona. :D Możecie odpowiedzieć w filmiku jak chcecie

    OdpowiedzUsuń
  5. Co powinienam zrobić jeśli moj rodzice nie wieżą w magie a ja jestem syrenom? oni nie chcą mi uwieżyć nie wiem co mam zrobić. bo jak im prubuje powiedzieć że jestem syrenom to sie ze mnie śmieją i udajoł że mi wierzom. Pomużcie plissssssssska. ps. jakby co jestem jula i chodze do 2 klasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoje pytania odpowiemy w noworocznym filmiku. Dziekujemy.

      Usuń
  6. Czy syreny mają podwodnych towarzyszy? Czy macie jakieś zwierzęta na lądzie? Oglądałam ostatnio syreny z Mako i one bały się kota Posejdona a wy się boicie jakiś zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za kolejne pytania. Odpowiedź znajdziesz w noworocznym filmiku :)

      Usuń
  7. Cześć, mam pytanie. Jestem wielka fanką ryb i owoców morza, ale teraz, kiedy zostałam już syreną, boję się, że jedzenie ich będzie wyglądało na kanibalizm. Co wy o tym sądzicie?
    Magalena, 15 lat

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lat żyją syreny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej a jak jako człowiek mam wadę wzroku i chodzę w okularach to jak się przemienie w syrene to bede miała okulary? i co z ubraniami?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wszystkim za pytania. Odpowiemy na nie dzisiaj wieczorem. Jeśli chcecie jeszcze o coś zapytać to macie jeszcze półtorej godziny.

    OdpowiedzUsuń