poniedziałek, 26 stycznia 2015

Przygotowanie do szkoły

Wiem, ferie dopiero się zaczęły i raczej nie macie ochoty czytać jak powinnyście się do niej przygotować ale ze względu na to że część z was nie wyjeżdża na całe ferie i ma czas by pójść na zakupy, to właśnie dla tej częci  piszę co napewno przyda wam się do szkoły. Całkiem niedawno moja przyjaciółka Missy895 napisała na blogu o Akademii Syren i pewnie niektóre z was zamieżają się tam wybrać od nowego semestru, na tym poscie dowiecie się czego bedziecie tam potrzebować.

Koniecznie musicie mieć plecak




 *lub torbę



Potrzebny ci będzie także piórnik



Przydadzą ci się także długopisy, kredki, flamastry itp.



Warto również kupić sobie worek na wszystkie potrzebne akcesoria do zajęć z pływania

Możesz też kupić zestaw w którym znajdziesz wszystko ( nie wszystkie zestawy posiadają worki)




Jesteś już przygotowana/przygotowany do szkoły. Miłej zabawy :)


By Hejli856

Ps: Sory że tak długo nic nie wstawiałam :(, ale musiałam pomóc moim przyjaciółkom na oceanie i cały tydzień  spędziłam w wodach Atlantyku.

2 komentarze:

  1. Miałam plecak nr. 2. Był super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo bym chciała być syrenie robiłam rok temu przeróżne sposoby i dalej nie jestem proszę powiecie mi pracę i tak na wszystkim się zawiodłam ale blok i tak fajny i kreatywny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń