wtorek, 27 stycznia 2015

Syrenie urodziny 2015

Dziś przedstawię wam kilka pomysłów na przyjęcie urodzinowe. Pomysł na ten post przyszedł mi do głowy gdy zastanawiałam się jak urządzić moje urodziny. Możesz zobaczyć pomysły na urodziny (zeszłoroczne) mojej przyjaciółki Hejli. Z góry przepraszam za dużą ilość zdjęć, ale ciekawych pomysłów było naprawdę bardzo dużo, a ja chciałam przedstawić jak najwięcej z nich. Oto kilka fajnych, syrenich:

tortów:




_______________________________________________________________________
pomysłów na przekąski:



_________________________________________________________________________
pomysłów na dekoracje stołu:













____________________________________________________________________
Aby wszyscy goście na pewno dotarli na przyjęcie możesz postawić drogowskazy:


Mam nadzieję, że spodobał Wam się tan post i wykorzystacie niektóre z pomysłów na swoich imprezach urodzinowych.

by Trixy236

6 komentarzy:

  1. Nie martw się. Zdjęcia są cudowne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zawsze staram się znaleźć jak najlepsze zdjęcia :D

      Usuń
  2. Widać :-) . Ale mogłabyś dać linki do przepisów ? (Layla)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o konkretne przepisy z tego postu czy o serię z przepisami (ogólnie)? Mogę poszukać czegoś ciekawego ;)

      Usuń
    2. Ogólnie . :-) jeśli mogłabym prosić.(layla)

      Usuń