sobota, 7 marca 2015

DIY: Syrenie spinki do włosów

Zapewne każda syren oraz dziewczyna lubiąca syreny chciałaby mieć dużo syrenich dodatków do stroju, ale z powodu ich małej dostępności bardzo ciężko takowe posiadać.
W tym poście pokażę Wam jak zrobić syrenie spinki do włosów takie jak poniżej.

Potrzebne są:
-spinki do włosów, np. wsuwki
 -klej na gorąco (jeśli nigdy wcześniej go nie używałeś/aś to poproś kogoś o pomoc), ew. "kropelka" lub jakiś inny mocny klej
-muszle, sztuczne rozgwiazdy i inne skarby oceanu, które chciałabyś/łbyś umieścić na spince do włosów

Wykonanie:
Na wsuwki należy nanieść odrobinę (kropelkę) kleju na gorąco (lub innego mocnego kleju), po czym szybko przyłożyć spinkę w docelowe miejsce. Po zastygnięciu kleju otrzymamy piękną spinkę, która na pewno będzie świetnie wyglądała na włosach.

To bardzo proste a efekty mogą być naprawdę ciekawe. Oto kilka inspiracji:


Wyżej pokazane jest dokładnie jak przymocowano spinkę do rozgwiazdy.


Ktoś będzie robił? ;)
by Trixy236

8 komentarzy:

  1. Ja zrobię. Mam co prawda włosy zaledwie przed ramiona, ale do koka z wypełniaczem może się przydać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. :-) Ale najpierw to trzeba mieć takie muszelki ;p

      Usuń
    2. Mój brat był w Grecji i znad Morza Śródziemnego przywiózł mi trochę, więc ja mam problem z głowy :D

      Usuń
    3. Bardzo fajnie, życzę miłej zabawy. Jeśli mas krótsze włosy, a np. często nosisz kucyka możesz zrobić coś podobnego na bazie gumki do włosów ;) Ja też nie mam bardzo długich włosów, ale ładne spinki zawsze się przydają :D

      Usuń
  2. Też mam dużo muszelek, więc chyba wykonam taką spinkę :D
    @Daria Sowińska- Syrena Dee? :D Odpisałam Ci na maila, doszedł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja :) Wybacz, że nie odpisywałam, ale miałam ostatnio dużo na głowie. Już odpisałam ;)

      Usuń
    2. W porządku, bo bałam się, że nie doszło albo wysłałam do kogo innego xD ;)

      Usuń
  3. Jakby co to mój mail to rozalkam123@gmail.com ale i tak pisałam na twuj

    OdpowiedzUsuń