środa, 4 marca 2015

Jak zostać syreną? cz. 3, sposoby 14-21

Oto nowe sposoby na stanie się syreną. Wybrałyśmy tylko te w 100% sprawdzone i postanowiłyśmy udoskonalić starą serię i wzbogacić ją o nowe pomysły. Pamiętaj:
-nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli nie udaje ci się zostać syreną do bardzo długiego czasu -próbuj aż do skutku  
-na każdego działa inny sposób  
-próbuj różnych sposobów lub kilka razy tego samego  
-rzadko udaje się zostać syreną za 1-wszym razem 
-do wszystkich sposobów podchodź na poważnie, a nie na żarty
-wykonuj te sposoby w pełnię

Sposób 14
Potrzebne rzeczy:
-lustro (UWAGA: może się zniszczyć, lepiej użyj jakiegoś niepotrzebnego, może być nawet jakieś małe)
-sól (około kilku łyżek)
-miska z wodą 

1. Przeglądaj się w lustrze wyobrażąjąc sobie siebie jako syrenę
2. Kiedy już zdołasz to zrobić, patrz tak długo aż nie zapamiętasz dokładnie swojego wyglądu (nie wyobrażaj sobie siebie w zbyt zmienionej formie np. z zupełnie inną twarzą, chodzi o to, żeby zobaczyła swój ogon oczami wyobraźni)
3. Posyp lustro solą i wypowiedz słowa:
" To co przed chwilą w tym lustrze było, niechaj się stanie i żeby nikogo to nie dziwiło, gdy moje ciało mokre się stanie niech czar się wtedy ukażę i wszystkim wskaże, kim pragnę być"
4. Zanurz lustro w wodzie i poczekaj aż sól się rozpuści
5. Następnie wyjmij je z wody
6. Przejrzyj się w nim ponownie 
7. Jeśli w lustrze ujrzałaś swój ogon to się udało :D nie patrz jednak na swoje nogi bez lustra, jeśli to zrobisz to nic się nie uda. Syreną w pełni staniesz się następnej bezksiężycowej nocy.

Sposób 15
UWAGA! jeśli jesteś uczulony na barwniki spożywcze (lub ich składniki), nie próbuj tego sposobu
Potrzebne rzeczy :
- barwnik spożywczy w kolorze, w jakim chciałbyś mieć potem ogon
- szklanka wody

1. Zabarw wodę barwnikiem spożywczym
2. Wypij wodę
3.  Wypowiedz zaklęcie - ,, Ens Fatum meum est syreni" 3 razy
4.  Wejdź do wanny z wodą i czekaj na przemianę

Sposób 16
Potrzebne rzeczy:
 -komputer/telefon/odtwarzacz DVD
-muzyka z szumem fal
-miska z wodą
-rozkruszone muszle (rozkrusz je dokładnie i uważaj na drobne kawałki)
1. Włóż nogi do wody
2. Włącz muzykę szumu fal/morza
3. Medytuj nad tym, jak wyglądałoby twoje życie jako syreny (uwaga: im dłużej medytujesz tym większe prawdopodobieństwo na przemianę w syrenę, medytując 10-15 raczej się nie przemienisz)
4. Muszlę wsyp do miski i pozwól im opaść na dno nie ruszając nogami (tak aby osiadły też na twoich stopach)

Sposób 17
 Potrzebne rzeczy:
-łuska ryby
-otwierany medalik
1. Włóż łuskę ryby do medalika i noś ją przy sobie przez cały czas co najmniej do następnej pełni (nie możesz go zdejmować)
2. Podczas pełni utop medalik np. w morzu czy jeziorze (ostatecznie może być w oczku wodnym)
3. Sprawdź czy jesteś syreną

Sposób 18
Potrzebne:

-spryskiwacz do kwiatów (lub cokolwiek co wytwarza "mgiełkę" z wody, np. woda termalna)
-słoneczny dzień 
1. Usiądź na ziemi ze złączonymi nogami
2. Pryskaj spryskiwaczem na swoje nogi
3. Jeśli wytworzy się tęcza to znaczy, że tej nocy odbędzie się twoje pierwsza przemiana
4. W nocy dokładnie o 23:59 wypowiedz słowa:
"bus meis, et quæ sunt, haec cauda"

Sposób 19 
Potrzebne rzeczy:
-długopis lub pióro
-kawałek ziemii
-woda (wystarczy odrobina)
1. Napisz na swoim prawym nadgarstku i lewej stopie (leworęczni odwrotnie):
"sirenes lunam mare volo"
2. Gdy napisy się zmyją narysuj duży księżyc palcem prawej ręki na ziemi

3. Stań w jego środku i polej się wodą
4. Za 3 dni powinnaś przejść swoją 1-wszą przemianę

Sposób 20
 Potrzebne rzeczy:
-ulubione owoce i warzywa (muszą być świeże i ładnie wyglądać, ale mogą być estetycznie pokrojone)
-taca
1. Ułóż owoce i warzywa na tacce
2. Wystaw je na dwór tak aby padało na nie światło księżyca
3. Wypowiedz słowa:
"Księżycu, przyjmij proszę te dary dla Ciebie jako ofiarę i pozwól mi stać się syreną"
 4. Zostaw tacę na dworzu na całą noc, jeśli dary zniknęły to znaczy, że księżyc przyjął ofiarę i rano staniesz się syreną

Sposób 21
 Potrzebne rzeczy:
-garść piasku
-kamienie 
-woda
1. Zwilż piasek 
2. Z niego i kamieni ulep zamek z piasku
3. Zniszcz go wypowiadając słowa:
"luna in ira corrumpit magnus, verus castella me subditum et ero vobis auget. humiliter serviendum"
4. Podczas następnej pełni sprawdź czy jesteś syreną ;)

Ciekawskim polecam spróbować przetłumaczyć słowa niektórych zaklęć. Podpowiedź: W rozmowach prywatnych syreny często komunikują się z użyciem języka łacińskiego, aby utrudnić niepowołanym osobom zrozumienie ich korespondencji. Łacina była kiedyś używana przez syreny na lądzie (szczególnie kilkaset lat temu), jednak zrezygnowano z tego i obecnie używa się jej tylko przy podawaniu tajnych informacji.

 by Trixy236 & Missy895

41 komentarzy:

  1. O. Akurat dziś jest. Pełnia. Będe próbować z lustrem. 3Majcie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy :D przez przypadek źle ustawiłyśmy odliczanie, ale mam nadzieję, że to nikogo nie zmyliło :(

      Usuń
    2. Też mi się tak wydawało ... No ale ja mam w zeszycie kalendarz pelłni więc nawet nie zauważyłam :-)

      Usuń
  2. Też dzisiaj spróbuję sposobu z lustrem :) Życzcie mi powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie :) Skoro obie chcemy być syrenami to może pisz mi swojego maila? Mogłybyśmy popisać i wymienić się sugestiami itp. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jakiego masz maila, bo nie mogę znaleźć? Napisz do mnie byle co na: blogerka.blogereczka@gmail.com
      Przydałoby się, skoro dziewczyny zawiesiły bloga ):

      Usuń
    4. ja też chcę zostać syreną. któraś z was mogła by napisać na maila : syrenaalexa@gmail.com

      Usuń
    5. Powodzenia wszystkim, jeśli chcecie możecie pisać na naszego maila lub na naszą strone na Facebooku
      https://www.facebook.com/blaskmojegoogonawswietleksiezyca/?fref=ts

      Usuń
  3. Też dzisiaj spróbuję sposobu z lustrem :) Życzcie mi powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Daria Sowińska- Syrena Dee? :D Ja jakiś czas temu odpowiedziałam Ci na maila, doszedł? :D

      Usuń
    2. Powodzenia wszystkim, jeśli chcecie możecie pisać na naszego maila lub na naszą strone na Facebooku
      https://www.facebook.com/blaskmojegoogonawswietleksiezyca/?fref=ts

      Usuń
  4. Próbuję 16 3majcie kciuki :)


    Syrena Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja próbuje 14

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj spróbuję 14, 18 i 20. 3majcie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś spróbowałam tego z lustrem. I MA SIĘ UDAĆ!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja tak teraz ładnie wam napiszę (i to się tyczy wszystkich) : POWODZONKA W SPOSOBACH I ŻYCZCIE MI TEGO SAMEGO!! :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mam prośbę... niestety dziewczyny zawiesiły bloga i czy mogła by któraś z was podesłać mi kilka porad o byciu syreną? niesstety nie znalazłam żadnych info w necie więc prosze żebyście pisały na e mai :
    booska@spoko.pl
    to pilne naprawdeee ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać na naszego maila lub na naszą strone na Facebooku jeśli chcesz porozmawiać o syrenach :)
      https://www.facebook.com/blaskmojegoogonawswietleksiezyca/?fref=ts

      Usuń
  11. SyrenkaZUzka♥29 grudnia 2015 13:27

    Hej! Ja też spróbuję z lustrem, bo wydaje mi się fajne. Tylko mam pytanie:Na początku jest napisane "wykonuj te sposoby w pełnie". Czy do sposobu 14 jest ona także potrzebna i czy jest do tego jakas wyznaczona godzina? Można to zrobić w dzień lub wieczorem, a nie np.w nocy? (Życzę wszystkim próbującym sposobów powodzenia;-) I mam nadzieje, że wy życzyć ie mi tego samego:-D)♥♥♥♥♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do:Anonimowy Kochana, bardzo chcę ci pomóc,ale niestety nie mogę używać mojego e-maila. Ale spokojnie możesz tutaj napisać co jakich porad potrzebujesz na temat bycia syreną,a ja i może jeszcze inne dziewczy, postaramy się odpowiedzieć na twoje pytania. ;-) Pozdrawiam :-D

      Usuń
    2. Do wszystkich sposobów potrzebna jest pełnia. Należy je wykonywać po tym, jak zajdzie słońce.

      Usuń
  12. Hej jestem Liliana dla przyjaciół Lilea urodziłam się na lądzie ale jak miałam 6 lat to urósł mi ogon i pojawiły się moce . A to dlatego że 90 lat temu moja prababcia urodziła się z ogonem w oceanie atlantyckim. Nie miała nog dopiero królowa naszej ławicy Artea wyczarowala jej nogi . Mieszkam w Kolobrzegu nad morzem i chodze do szkoly i juz 10 razy musialam uciekac do łazienkibo zostałam oblana wodą . Trudno jest utrzymywac taki sekret moja rodzina wie. Moja mama moja babcia , kuzynka i ciocia też są syrenami i jak chcecie zobaczyć moją lawicę to pojedzcie do Kołobrzegu na wakacje wypłyncie łódką na środek morza i popłyncie jeszcze 100 metrów dalej od lądu i popatrzcie w lewo może nawet zobaczycie mnie. Ja nie kłamie to szczera prawda i nie wydajcie mojego sekretu bo może jestem jedyną syrena razem z całą moją lawicą i rodziną jedynymi syrenami na świecie nasza lawica nazywa się Arteja od naszej królowej Artey i wyspy którą mamy na wschodnim Pacyfiku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jestem Liliana dla przyjaciół Lilea urodziłam się na lądzie ale jak miałam 6 lat to urósł mi ogon i pojawiły się moce . A to dlatego że 90 lat temu moja prababcia urodziła się z ogonem w oceanie atlantyckim. Nie miała nog dopiero królowa naszej ławicy Artea wyczarowala jej nogi . Mieszkam w Kolobrzegu nad morzem i chodze do szkoly i juz 10 razy musialam uciekac do łazienkibo zostałam oblana wodą . Trudno jest utrzymywac taki sekret moja rodzina wie. Moja mama moja babcia , kuzynka i ciocia też są syrenami i jak chcecie zobaczyć moją lawicę to pojedzcie do Kołobrzegu na wakacje wypłyncie łódką na środek morza i popłyncie jeszcze 100 metrów dalej od lądu i popatrzcie w lewo może nawet zobaczycie mnie. Ja nie kłamie to szczera prawda i nie wydajcie mojego sekretu bo może jestem jedyną syrena razem z całą moją lawicą i rodziną jedynymi syrenami na świecie nasza lawica nazywa się Arteja od naszej królowej Artey i wyspy którą mamy na wschodnim Pacyfiku !

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha nie ma takiego czegos jak pol czlowiek pol ryba ludzie to jest tylko mit jesli te bloggerki niby sa syrenami to niech wysla zdjecie z ogonami. Sciema

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy można w jeden dzień zrobić wiele sposobów czy tylko jeden ?
    Bo 27 lipca jest pełnia księżyca .

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie trzesą nogi nie wiem czemu nie wiem czy to dobrze czy źle

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej mam pytanie bo m się cięszie nogi strasznie bo w dziś o 06:00jest nów I weszylem do wody na 2 godziny i jakieś zaklęcie mówiłem syreni i nie wiem co robić niby mam w trzymać oddech do wody żeby się wypuścił i dziwnie nogi się cieszą

    OdpowiedzUsuń
  18. ja pinkole jak usunac ogon chlopaki?

    OdpowiedzUsuń
  19. Do Unkown ja terz mieszkam w Kołobrzegu jakby co

    OdpowiedzUsuń
  20. Już prawie jestem
    syreną bo jak ja teraz wannie jestem to jakiś błysk się wytwarza :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne są te sposoby na pewno urzyje jakiś z tych sposobów na zostanie prawdziwa syrenką🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♀️♥️❤️

    OdpowiedzUsuń