środa, 4 marca 2015

Kolacja syren

Kolacja według syren powinna być mała i skromna, ponieważ lepiej nie iść do łóżka z pełnym żołądkiem. Często syreny żyjące na stałe w oceanie na kolacje jedzą małą przekąskę np. kilka alg lub sałatkę,ale syreny żyjące głównie na lądzie nie zawsze mają dostęp do takich smakołyków. Z doświadczenia wiem że w takich sytuacjach najlepsza jest kanapka. Jest to proste, małe danie które przygotujesz w kilka minut, a które zaspokoi twój wieczorny głód.





 Albo wersja na lato:



Oto linki w których znajdziecie przepisy na kanapki powyżej:
https://www.przepisy.pl/przepis/kanapka-dla-dzieci-rybka
https://www.przepisy.pl/przepis/ciekawe-kanapki-dla-dzieci-krab

Hejli856

4 komentarze:

  1. Ale ładne , zdrowe i napewno smaczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja próbowałam kanapkę kraba, ale w wersji letniej, bo z truskawkami zamiast papryki (zęby i szczypce) i borówkami jako oczy. Polecam, bo mi bardzo smakowała (jak chcesz możesz użyć do środka dżemu zamiast serka, bo też dobrze z nim smakuje)

    Hejli

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę smakowicie to wygląda. Z przyjemnością bym coś takiego schrupała :3 Już mi ślinka cieknie.
    PS. Wybaczcie, że moje posty dodają się czasem 2 razy, ale tak jakoś już jest xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) a co do podwójnych komentarzy to nic ;)

      Usuń