środa, 4 marca 2015

Przepraszam, że was zawiodłam - Hejli

 Bardzo przepraszam, że tak rzadko wstawiam posty, ale mam naprawdę mam mało czasu wolnego, bo bez przerwy się uczę, bywa nawet, że siedzę po nocach, a w weekend staram się jak najwięcej odpocząć, poza tym chodzę dość wcześnie spać by odespać tydzień. Teraz w szkole mieliśmy wyjątkowo ciężki okres, który nadal trwa, ale powoli się kończy. Pewnie zastanawiacie się jak to możliwe że Trixy jakoś znajduje czas na pisanie bloga, a ja nie. Chodzi o to, że dla mnie proces pisania posta wiąże się z długą (przynajmniej godzinną pracą), bo ja nie umiem tak jak Trixy wymyśleć posta w 15 min. Naprawde mi przykro, ale nie daje rady połączyć szkoły i bloga. Obiecuje, że postaram się pisać więcej, bo wiem, że dla was to wiele znaczy.
Hejli856

3 komentarze:

  1. Nie martw się. Wszystko w pożątku. Niektóre blogerki dodają posty raz w tygodniu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że mnie pocieszasz, ale naprawdę mi przykro, że dodaje tak rzadko posty. Postaram się to robić częściej, ale nie obiecuje że tak często jak Trixy

    Hejli

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię .

    OdpowiedzUsuń