poniedziałek, 23 marca 2015

Syreni teledysk od Syrenki123

Ostatnio otrzymałyśmy bardzo fajny filmik stworzony przez Syrenkę123, której bardzo dziękujemy za zgodę na pokazanie go w poście. Ja uważam, że jest super-żwawa muzyka świetnie współgra z wideo. Kiedy jestem smutna oglądam go i przypominam sobie jak bardzo utalentowani i wspaniali są nasi fani. To na prawdę wspaniałe uczucie, gdy tworzycie coś dla nas :) (często ze świetnym skutkiem, jak np. ten filmik czy wiele innych prac, które otrzymałyśmy od nas).
Mam nadzieję, że spodoba się on Wam równie mocno jak nam :D
A oto on:
Film by Syrenka123
Post by Trixy236
ps. Mamy znowu mnóstwo pracy w szkole i poza nią (problemy w Ławicy) więc większej ilości będziecie mogli się spodziewać dopiero koło Wielkanocy :'( Przepraszamy

14 komentarzy:

  1. Filmik super. Nazwa muzyki Dyrenka 123? Możesz napisać?? Co do problemów to nie martwcie się :-) Fani poczekają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd: Syrenka 123

      Usuń
    2. Muzyka jest z bajki barbie perłowa księżniczka kiedyś w telewizji zobaczyłam tam zwiastun tej bajki i był tam fragment tej piosenki. Więc raz czytając tego blooga wpadłam na pomysł by zrobić taki teledysk i tym teledyskem podziękować Trixy, Missy i Hejli za prowadzenie wspaniałego blooga. :-)
      Syrenka 123

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź. No i miałaś racje :-)

      Usuń
    4. Syrenka123 wzruszyłam się jak czytałam twój komentarz i kiedy pierwszy raz oglądałam ten filmik. To naprawdę wzruszające do robisz :* Bardzo dziękujemy :)

      Usuń
    5. Prosze bardzo. :-) Przynajmiej to moge zrobić. :)

      Usuń
  2. Super filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce być wścibska,ale mogłybyście napisać jakie problemy macie w ławicy? Jeśli to zbyt osobiste to zrozumiem, nie musicie pisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciek ropy (z pozoru niewielki, ale dokładnie nad naszą Ławicą), zginęło wiele naszych towarzyszy (syren i morskich stworzeń). Przepraszam, dopiero teraz zauważyłam twój komentarz :)

      Usuń
    2. A ja dopiero teraz odpowiedź. To straszne! Bardzo mi przykro: '(

      Usuń
  4. A ty syrenka 123 jesteś prawdziwą syreną czy to sztucznne ogony bo wyglądają jak sztuczne?

    OdpowiedzUsuń
  5. sztuczne ogony...-,- na ogonach nie da się stać a poza tym widać nogi...

    OdpowiedzUsuń